Rezultatele cautarii dupa : "director marketing"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
										Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
										Joi, 02 Februarie 2006
											
											Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
										Marti, 31 Ianuarie 2006
											
											Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
										Vineri, 27 Ianuarie 2006
											
											Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
										Luni, 23 Ianuarie 2006
											
											Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
										Luni, 09 Ianuarie 2006
											
											Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii 
										Marti, 06 Decembrie 2005
											
											Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											American Restaurant System si US Food Network deruleaza cu agentia doua campanii noi pentru cele doua lanturi de restaurante
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie 
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Realizat in genul comediilor din anii ’50,  noul spot "Eu si bradutul meu" promoveaza cadoul pe care il vor primi clientii Avon inainte de sarbatori
										Joi, 17 Noiembrie 2005
											
											Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
										Miercuri, 16 Noiembrie 2005
											
											Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
										Vineri, 11 Noiembrie 2005
											
											„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
										Luni, 07 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
										Sambata, 05 Noiembrie 2005
											
											Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















