Knorr a sunat 400.000 de inscrieri
Vineri, 27 Ianuarie 2006

Knorr a sunat 400.000 de inscrieri(AdPlayers.ro ) Knorr a sunat peste 400.000 de inscrieri la incheierea campaniei “KNORR suna castigator!” , odata cu publicarea machetei cu castigatori, din aceasta luna “ castigurile au fost pe masura” , spun oficialii Brands&Bears, agentia care a conceput promotia. Valoarea medie a premiilor a fost de 700 de euro, iar cel mai mare castig al campaniei “Knorr suna castigator” a fost de 4.500 de euro.

Reprezentantii agentiei spun ca promotia KNORR, “leader-ul incontestabil pe pietele de condimente, cuburi concentrate, supe deshidratate si mustar” asa cum afirma reprezentantii agentiei, a  avut “un mecanism simplu, inovator, premii atragatoare pentru consumatori, comunicare in linia brandului” .

Knorr a sunat 400.000 de inscrieri

Derulata in perioada octombrie – decembrie 2005, consumatorii s-au putut inscrie prin intermediul TelVerde KNORR, prin SMS sau cu ajutorul promoterilor prezenti in magazine. Pe toata durata campaniei, un numar important de potentiali castigatori au fost sunati  zilnic. Daca aveau ambalajele produselor Knorr si Knorr Delikat la indemana si raspundeau corect la intrebarile ale caror raspunsuri se aflau pe spatele ambalajelor, castigau pe loc cate 100 de euro pentru fiecare produs diferit.

Campania TV a avut doua executii, "Home" si "Office”. Spoturile au fost realizate in colaborare cu Saga Film si au fost regizate de Lawrence Jacomelli. Campania TV a implicat si 70 de testimoniale. Comunicarea promotiei a fost sustinuta de spoturi si testimoniale radio si de machete de presa scrisa. In plus, o campanie nationala de drop mailing a ajuns direct in casutele postale a peste doua milioane de gospodarii.

De la Unilever, proiectul a implicat o echipa Knorr formata din Otilia Priceputu – Assistant Brand Manager, Daniel Barbulescu – Brand Manager si Iulia Dinu – Marketing Manager si Ianko Krandarov, Managing Director Foods, din partea Unilever.

Campania a fost conceputa de o echipa Brands&Bears formata din Claudia Mihai si Alexandra Dinca – Client Service, Amandine Heyndrickx – Art Director, Ovidiu Hodorogea si Andrei Fodolica – Copywriteri, Cristian Bencze – BTL Manager, George Turliu – BTL Officer, Tudor Potra – Creative Director, Emanuel Grigorcea – Client Service Director, Dorin Rugina DTP.

( Irina Toma info@adplayers.ro )

PUBLICITATE: