Meniuri Imager pentru Pizza Hut si KFC
Luni, 05 Decembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate Imager desfasoara pentru American Restaurant System si US Food Network doua campanii noi pentru lanturile de restaurante Pizza Hut, respectiv KFC.

Meniuri Imager pentru Pizza Hut si KFCSarbatori ilustrate la Pizza Hut

Campania de Sarbatori a lantului de restaurante Pizza Hut are in acest an un aer de basm, sustine agentia de publicitate. Potrivit Imager, campania este centrata in jurul unei ilustratii realizata ca in cartile cu povesti pentru copii.

“Am vrut sa readucem in memoria clientilor nostri  clipele frumoase ale Sarbatorilor din copilarie, asa cum au fost sau ni le imaginam”  spune Carmen Lupulet, Marketing Director, American Restaurant System. “Speram sa le placa abordarea  si sa-si aminteasca de magia si farmecul ce ar trebui sa ne insoteasca sfirsitul de an ! ”

Campania “Sarbatorile noastre au farmecul lor” este prezenta, spune agentia, prin birourile sau locurile frecventate de clientii restaurantului, zeci de oameni-globulete Pizza Hut impartind  cadouri de daruit mai departe. Imager a dat o masa la Pizza Hut unei echipe formate din Laura Popeanga – Copywriter, Marius Davidoni – Senior Art Director. Ilustratia este semnata de Dan Munteanu.

Meniuri Imager pentru Pizza Hut si KFC

KFC a pus muraturi

“Am adus in aceasta campanie pentru KFC spiritul muraturilor, care au un aer fresh, revigorant care sa reimprospateze comunicarea uneori indigesta din categorie”, spune Traian Panghe – Creative Director Imager.

Cea mai recenta campanie KFC are un aer de Sarbatori aparte, sunt de parere reprezentantii agentiei de publicitate. Cele doua produse vedeta ale lantului de restaurante cu servire rapida – sandwich-urile Colonel’s Fillet si Zinger – au in ele muraturi: castraveti si gogosari .

Imager a comunicat aceasta noutati in meniurile KFC intr-o campanie de presa in B-24-fun si Academia Catavencu si  in materiale tiparite care decoreaza toate restaurantele KFC. Tot aici mai pot fi gasite inclusiv obiecte promotionale speciale -  borcane “pline” cu sandwich-uri-muraturi.

Campania ATL a fost “colindata” si bellow the line: un grup de studenti la Conservator  colinda “uraturi cu muraturi” . Potrivit agentiei, cantarile au loc atat “live”, in centre comerciale si in mall-uri, fiind inregistrate si in studio, pentru o campanie de trei spoturi radio care ruleaza deja in reteaua Kiss FM.

Echipa de creatie care a lucrat la aceasta campanie a fost alcatuita din Cristina Dandu –copywriter si Bogdan Nestor – Graphic Designer.

( Irina Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: