Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) „GAV|Scholz & Friends Bucuresti a primit ca misiune din partea  AUTO ROM  sa se ocupe de promovarea imaginii Mercedes-Benz Viano” spun oficialii agentiei conduse de Lucian Georgescu si Daniel Micu.

Campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru Mercedes-Benz Viano este implementata la nivel local (print si outdoor) de  AUTO ROM si GAV|Scholz & Friends Bucuresti.

“Viano. Frumusetea vine din interior. Dar si din exterior”, spune printul campaniei. Sloganul “Cauti in van altul mai bun!” ne duce cu gandul chiar la o veritabila campanie pornita de la Bucuresti si nu de la Berlin.

"Cauti in van altul mai bun."

"Viano e o bijuterie pe patru roti si chiar daca am facut mai mult un job de adaptare ne-a placut sa ne jucam cu aceasta minunatie si cu lexicul romanesc caci, nu-i asa, "cauti in van altul mai bun decat Viano!", a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner,  la GAV|Scholz & Friends Bucuresti.

Ioana Taflan, Director Marketing/Comunicare AUTO ROM "Vito este o combinatie ideala intre luxul unei limuzine si spatiul unui van. In Viano poate fi aranjata chiar o sala de intalniri pentru sase persoane!".

„Viano este un autoturism multifunctional (MPV – Multi Purpose Vehicle), la fel de sigur ca  o limuzina, cu spatiu  pana la opt pasageri si fara varianta pentru transport marfa” spun promotorii sai. ”Caroseria este similara cu Vito, dar Viano beneficiaza de o serie de dotari suplimentare pentru sporirea confortului”.

Facand diferenta intre cele doua modele, autorii campaniei spun ca, daca Vito este vazut ca un autoturism de familie pentru transport zilnic, Viano este un autoturism exclusivist, utilizat pentru concedii, pentru VIP-uri  si oaspeti primiti la aeroport sau utilizat pentru transport de hotelierii de cinci stele. 

Campania este semnata de echipa creativa Marius Rosu – Dana Cavaleru si Lucian Georgescu  (GAV|Scholz&Friends Bucuresti) si coordonata de Ioana Taflan (Director Marketing / Comunicare AUTO ROM) si Gabriel Craciun (Marketing/Comunicare AUTO ROM)

( Irina Toma info@adplayers.ro )

.

Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti

.

AdFile Info:

Nume lucrare: “Viano. Cauti în van altul mai bun.”

Agentie: GAV | Scholz&Friends Bucuresti

Oras: Bucuresti

Advertiser: AUTO ROM

Brand: Viano

Produs/categorie: automobile

Brand Manager: Gabriel Craciun

Marketing Manager / Director:  Ioana Taflan

Nume Campanie: “Viano. Cauti în van altul mai bun.”

Data primei difuzari/aparitii: februarie 2006

Piete distributie (Tari): România

Tara productie: România

Limba: Româna

Tip / Tipuri media: Print, OOH-transit, web banner, Wall-screen publicitar

Durata (TV):

Slogan: “Cauti în van altul mai bun.”

Account Manager / Director: Razvan Negoescu

Client Service Director: Razvan Negoescu

Creative Director: Marius Rosu

Art Director: Scholz&Friends Berlin: Tim Stübane, Michael Winterhagen, Fabian Braun si GAV | Scholz&Friends Bucuresti: Marius Rosu

Copywriter: Dana Cavaleru


PUBLICITATE: