Rezultatele cautarii dupa : "director marketing"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 03 Mai 2006
											
											Dupa ce a intrat la sfarsitul anului trecut in portofoliul companiei de publishing din grupul MediaPRO, PubliMedia International relanseaza titlul sub conducerea editoriala a Andreei Esca
										Miercuri, 19 Aprilie 2006
											
											Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
										Luni, 17 Aprilie 2006
											
											Noua atitudine atitudine a vedetei este „surprinsa” de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV pentru Floriol Mediteran, campania fiind derulata pe PRO TV, Acasa, Prima TV, TVR2, PRO Cinema, Discovery, AXN si in presa scrisa
										Vineri, 14 Aprilie 2006
											
											Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
										Vineri, 14 Aprilie 2006
											
											Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
										Joi, 13 Aprilie 2006
											
											Agentia de publicitate a semnat 4 executii pentru campania de printuri si POSM a lantului de restaurante care isi deruleaza operatiunile sub umbrela US Food Network ( vezi executiile in subsolul materialului)
										Luni, 10 Aprilie 2006
											
											Romexterra Bank deruleaza cu Velvet Media o noua campanie de imagine construita pe principiile relatiilor de echipa cu clientii
										Luni, 10 Aprilie 2006
											
											Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
										Marti, 04 Aprilie 2006
											
											Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
										Vineri, 31 Martie 2006
											
											Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
										Joi, 23 Martie 2006
											
											Agentia  a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie 
										Joi, 23 Martie 2006
											
											Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
										Marti, 14 Martie 2006
											
											In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"
										Joi, 09 Martie 2006
											
											Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
										Luni, 06 Martie 2006
											
											Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
										Miercuri, 01 Martie 2006
											
											Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
										Marti, 28 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV) 
										Marti, 21 Februarie 2006
											
											Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
										Luni, 20 Februarie 2006
											
											Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
										Marti, 14 Februarie 2006
											
											Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut" 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















