( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO a scris noul spot intitulat Lucruri incomodepentru Romania libera. Noul spot face parte din campania de imagine initiata la sfarsitul anului trecut si centrata, la momentul respectiv, pe spotul Nopti nedormite.
Pozitionarea cotidianului Romania libera un ziar incomod a reprezentat chiar cheia conceptului creativ , spun reprezentantii agentiei conduse de Dan Moraru. Dezvoltarea s-a realizat intr-o directie fireasca: in fiecare zi avem de-a face cu lucruri care incomodeaza, insa multe din acestea ne sunt de mare ajutor. Unul dintre ele este ziarul Romania libera, sustin creativii.

Executia intitulata Lucruri incomode a fost realizata in varianta de 30 de secunde si este difuzata incepand din 17 martie pe posturile TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3, Prima TV, National Geographic si AXN. Conceptul este declinat si la nivel de radio, print si outdoor.
Spotul TV a fost construit ca o succesiune de momente care prezinta situatii frecvente din viata de zi cu zi in care avem de-a face cu lucruri incomode cum sunt ochelarii de protectie pentru un sudor, vesta antiglont pentru soldatul aflat in misiune, sau centura de siguranta atat de nesuferita conducatorilor auto. Fiecare dintre aceste lucruri incomode sunt, de fapt, de un mare ajutor celui care le foloseste , argumenteaza cei de la Graffiti BBDO.

Graffiti BBDO a colaborat la dezvoltarea proiectului cu Saga Film (casa de productie) si Chainsaw Europe (postproductie), cu Bogdan Barbulescu ca regizor si Marius Ivascu in rolul de DOP. Filmarea s-a desfasurat la sfarsitul lunii noiembrie 2005 in incinta unei mari uzine din Bucuresti.
La dezvoltarea campaniei a contribuit o echipa de la Romania Libera formata din Sorin Chirila Director Publicitate, Oana Sav Marketing Manager, Bogdan Ficeac Redactor Sef Romania Libera si Ileana Lucaciu Coordonator supliment Timpul Liber.
Echipa incomoda de la Graffiti BBDO a fost formata , din Adrian Preda Creative Director Graffiti BBDO (la data semnarii campaniei), Cosmin Ezaru Group Creative Director, Liviu Isop A/V Producer, Stefan Chiritescu Strategic Planner si Anca Iulia Calin - Account Director.

Fondat īn 1877, ziarul Romania libera este unul dintre principalele cotidiane din Romania, un reper constant īn apararea valorilor democratiei si a libertatii de exprimare, mai adauga reprezentantii agentiei. Campania de imagine Romania libera, derulata in 2005-2006, urmareste, potrivit aceleiasi surse, reafirmarea valorilor sale: un ziar incomod ce reflecta cu maturitate, obiectivitate si profesionalism ce se intampla in societate.
(Irina Toma info@adplayers.ro )