Romtelecom ramane la Grey
Miercuri, 19 Aprilie 2006

( AdPlayers.ro ) Romtelecom a decis continuarea parteneriatului cu agentia Grey Worldwide Romania. Agentia de publicitate  agentia care va asigura campaniile de comunicare integrata a principalelor marci ale operatorului de comunicatii -  ROMTELECOM si ClickNet.

„Colaborarea dintre cele doua organizatii a inceput in luna mai a anului 2004 si a reprezentat o alaturare fericita intre un client in plina transformare, riguros si ambitios si o agentie care a stiut sa raspunda intr-o maniera profesionista tuturor cerintelor sale, participand activ la crearea si consolidarea brandului Romtelecom pe piata comunicatiilor din Romania”, se arata intr-un comunicat de presa Romtelecom.

Romtelecom ramane la Grey

„Am optat pentru Grey Worldwide pentru ca eram convinsi de profesionalismul lor si pentru ca am identificat valori comune ale celor doua echipe inca de la primele intalniri”, declara Paul Renaud, Director de Marketing la Romtelecom. „Au inteles rapid mesajul nostru catre clienti, au fost receptivi la solicitarile noastre, generate de provocarile transformarii prin care treceam, si au gasit cele mai convingatoare forme de exprimare. Este motivul pentru care am decis sa continuam sa colaboram impreuna”, motiveaza executivul de marketing al companiei continuarea colaborarii cu agentia de publicitate.

Mihail Vartosu, Director Executiv Grey Worldwide Romania, spune ca “Pentru Grey Worldwide Romania colaborarea cu Romtelecom reprezinta o permanenta provocare profesionala. Nu am nici o indoiala ca si anii care vin vor confirma simbioza dintre Romtelecom si Grey, adica dintre un Client cu viziune si o agentie competenta”, conchide Mihail Vartosu.

Romtelecom ramane la Grey

„Ne bucura ca vom continua impreuna”, spune si Cristiana Spataru, Client Services Director Grey Worldwide Romania.  Ea este de parere ca „Romtelecom este o companie in plina transformare, hotarata sa reuseasca”.

Grey Worldwide Romania si Romtelecom au dezvoltat in cei doi ani de parteneriat mai multe campanii de comunicare. Romtelecom ramane la Grey

Printre cele mai recente se numara ClickNet Express, nominalizata la premiile festivalului de eficienta in publicitate Effie 2005, „1 eurocent pe minut”, campania de comunicare a optiunilor Romtelecom pentru serviciile de voce, campania de imagine “Sunrise” sau campania de promovare a Internetului de la Romtelecom “Am vazut pe Net”.

Irina Toma (irina.toma@adplayers.ro )

.

Romtelecom ramane la Grey

.


PUBLICITATE: