Vodanet actionar majoritar la Imagoo
Vineri, 19 Mai 2006

( AdPlayers.ro ) Imagoo are un nou actionar majoritar – Vodanet, iar Vodanet are un nou partener de dezvoltare – Imagoo. Potrivit oficialilor companiei Vodanet, aceasta detine in prezent partea majoritara din capitalul Imagoo in urma unei tranzactii perfectate la inceputul lunii mai a.c.,

Vodanet actionar majoritar la ImagooVlad Stan: "prin achizitia Imagoo, Vodanet arata modul sau specific de a sustine si de a crea valoare"

Vlad Stan (foto), General Manager Vodanet a afirma ca “In vreme ce site-urile de revista presei au devenit un specific national, prin achizitia Imagoo, Vodanet arata modul sau specific de a sustine si de a crea valoare. Desi am fi putut investi in reviste care sa mute continutul de colo dincolo, am hotarat sa oferim cititorilor nostri o publicatie cu o puternica amprenta intelectuala”, explica seful companiei Vodanet.

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita. Conform acelorasi Asocierea s-a realizat cu scopul dezvoltarii conceptului Imagoo si a extinderii portofoliului de proiecte ale Vodanet. Reprezentantii companiei afirma ca Vodanet va face cu Imagoo si alti pasi in publishingul online si offline.

Vodanet actionar majoritar la ImagooIulian Trasa: “Vodanet este dupa mine alegerea cea mai buna”

“Mi-este greu sa spun asta: viitorul e pe internet!”, adauga Iulian Trasa (foto), Publisher Vodanet si Managing Partner Imagoo. “Si plecand de aici, Vodanet este dupa mine alegerea cea mai buna. Mai departe, Imagoo va dezvolta impreuna cu Vodanet si altfel de proiecte media despre care veti auzi nu peste multa vreme”, ne asigura oficialul Vodanet si Imagoo.

"Portalul de imagine si comunicare Imagoo” si “Revista de mediacultura Imagoo”.

Intrarea Imagoo in reteaua Vodanet va fi urmata de o relansare a conceptului Imagoo, sustin reprezentantii sai. Prin transformari succesive, de continut, forma si facilitati, Imagoo devine “portalul de imagine si comunicare Imagoo” si “revista de mediacultura Imagoo”.

Vodanet actionar majoritar la ImagooCiprian Stavar: “Viata va fi online”

“Viata va fi online”, sustine Ciprian Stavar (foto), Marketing&Communications Director, Vodanet Media, “Este viziunea Vodanet Media. Imagoo era piesa care ne lipsea. de cand am venit la Vodanet simteam nevoia unui asemenea proiect in portofoliu. acum pot spune ca sunt fericit.”

Petre Munteanu, Redactorul-sef al unui nou proiect Imagoo sutine ca “Imagoo isi va pastra tonul si abordarea, dar le va aplica intregului fenomen media – si restului, daca mai ramâne ceva. Media, cultura si societate – cu artele incluse. De la new media la arhitectura. Plus o revista a presei, adica a personajelor si mecanismelor din mass media”, adauga el.

Intrebat de AdPlayers ce va face cu banii rezultati in urma tranzactiei, Iulian Trasa a avut un raspunsul in stilul revistei pe care o reprezinta: “Stiti bancul ala cu tipul care castiga la loterie si e intrebat ce face cu banii? si el zice ca si plateste datoriile. Pai si restul?, vine alta intrabare”. “Eu am scapat de datorii, iar cu restul nu stiu inca ce voi face”, spune el.

Vodanet: “Reteaua de publishing online cu cea mai mare audienta din Romania”

Oficialii companiei spun ca Vodanet este reteaua de publishing online cu cea mai mare audienta din Romania. Cu o experienta de peste 7 ani pe piata din Romania, potrivt reprezentantilor companiei, Vodanet ofera solutii avansate de marketing online si de crestere a vanzarilor. Ei spun ca tehnologia AdClick poate manevra orice format de publicitate si ofera accesul la statistici complexe, iar conceptele AdMail si AdSmart permit trimiterea de e-mailuri comerciale catre diferite segmente de target premium.

Imagoo: publicitate, media si cultura urbana

Imagoo a iesit in public in anul 2003, cu situl www.imagoo.ro, unul dintre primele situri despre imagine din România, afirma reprezentantii sai. Anul urmator a fost lansata si revista tiparita. Reprezentantii revistei spun ca, din 2005, “Imagoo are un continut si o grafica unice in revuistica din România; continutul si grafica in chestiune se refera in continuare la publicitate si la media, fara a lasa insa deoparte ceea ce onorabilii sai cititori numesc “cultura urbana”.

Iulian Toma (iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: