Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO
Miercuri, 17 Mai 2006

Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO

.Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO

.Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO

.Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO

.Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO

.Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO

.

( AdPlayers.ro )  Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, spun reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Dan Moraru. Campania ce contine spoturile Tuborg “Barul” si Tuborg “Matusa” este difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si este adaptata si pentru segmentele outdoor si Oops media. Spoturile vor fi difuzate pe posturile Pro TV, Antena 1, Prima TV, TVR1, TVk lumea, TV Sport, AXN, Discovery si MTV.

Target

Potrivit agentiei, campania se adreseaza unui public tinta tanar, preponderent masculin, care locuieste in mediul urban, are educatie superioara si este preocupat de cariera.  Prin noua campanie de imagine, Tuborg  doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori. Pe o piata dinamica din toate puctele de vedere (jucatori, produse, promotii, campanii publicitare), sansa de a te diferentia consta in a crea si la nivel executional ceva iesit din tipare, asa cum sunt spoturile noii campanii Tuborg- “Barul” si “Matusa”.

Concept

Conceptul general al campaniei, afirma reprezentantii agentiei, porneste de la ideea de libertate, valoare esentiala a brandului Tuborg. In demersul creativ, conceptul a fost dezvoltat intr-o directie activa, spun ei: “daca tu esti liber, atunci ii eliberezi si pe cei din jurul tau - de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie”.

Ambele spoturi prezinta situatii in care personajul principal stie sa se bucure de viata, afirma creativii, reusind nu doar sa se simta el insusi liber de constrangerile vietii de zi cu zi, ci sa scape si de cele pe care le-ar avea de suportat din cauza celor din jur.

Povestea

In varianta intitulata “Barul”, personajul Tuborg si-a scos colegii intr-un club ca la o petrecere monstruoasa de sambata seara. La un moment dat ii suna ceasul, petrecerea se sparge instantaneu si imediat gasca de petrecareti se metamorfozeaza intr-un grup decent, imbracat adecvat, de angajati model. Nici vorba de seara, afara este lumina si traficul este blocat ca in orice dimineata obisnuita. Spotul prezinta practic o metoda amuzanta de a scapa de corvoada trezitului de dimineata, unul dintre momentele cele mai neplacute din rutina zilnica. Cum? Foarte simplu: petrecand toata noaptea.

In cazul “Matusii”, personajul Tuborg scapa de corvoada telenovelelor. Toata lumea cunoaste efectul telenovelelor, mai putin matusile care le urmaresc cu pasiune... Personajul nostru isi propune sa largeasca putin orizonturile matusii sale, printr-o mica farsa, aratandu-i ca la televizor mai sunt si alte lucruri de vazut, in afara de un astfel de program.

Autorii

Productia spoturilor a fost coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie Reload Film, sunetul fiind procesat de Kemper Music. Regia a fost semnata de Bram van Alpen cu Jasper Wolfe ca DOP. Filmarea s-a desfasurat in luna aprilie pe parcursul a doua zile.

De la URBB s-au implicat in realizarea campaniei Catalin Ignat – Marketing Director, Roxana Malureanu – Brand Manager, Madalina Mihalcea – Junior Brand Manager.

Echipele

Graffiti BBDO a participat cu o echipa formata din Eduard Dedu – Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Bogdan Mirica – Creative Director, Liviu Isop – A/V Producer, Anca Iulia Calin, Account Director, Catalina Cernica – Client Sevice Director.

Tuborg Gold este principala marca din portofoliul companiei United Romanian Breweries, cunoscuta drept Tuborg Romania, iar prima sticla de bere Tuborg "Made in Romania" a iesit pe poarta fabricii din Bucuresti in anul 1998. Potrivit agentiei, rezultatele cercetarilor efectuate demonstreaza faptul ca Tuborg Gold este lider pe segmentul de bere premium sub licenta produsa in Romania, cu o cota de piata mai mare de 50%. Dupa 9 ani de existenta pe piata romaneasca, notorietatea marcii Tuborg este de 98%.

Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO . Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO . Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO . Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO . Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO .Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO .Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO .

PUBLICITATE: