"Fara numar" de la Gavrila&Asociatii
Vineri, 14 Aprilie 2006

( AdPlayers.ro ) Gavrila&Asociatii continua pentru olimpiadele comunicarii seria “testimonialelor” din trecut apatinand celor care s-au desprins de studentie si lucreaza astazi in industria comunicarii.

Agentia semneaza noua campanie de promovare a Olimpiadelor Comunicarii, asa cum spun creativii, “sub bagheta magului Gratian”. Campania dramatizeaza, in viziunea creativilor, eternele dileme ale tinerilor care-si doresc sa intre in controvesatul domeniu al comunicarii: ,, Dupa un an de copywriting imi iau un BMW?”, ,,Daca lucrez in advertising o sa fiu cool?”, ,,Oare daca ajung mare PR-ista o sa pot sa intretin si eu un supermodel?”.

“Raspunsul Gavrila&Asociatii la toate aceste intrebari este un calduros si raspicat ,,DA” , sustin reprezentantii agentiei de publicitate.

Exemplele sunt nenumarate iar doua dintre ele sunt ilustrate prin cele doua executii de print. Dan Popov, Account Planner la Gavrila&Asociatii este “un personaj care se bucura de un tratament preferential in toate cluburile bucurestene, unde suporta zilnic avansurile nenumaratelor admiratoare. Celalalt exemplu care a facut victime printre cele mai ravnite modele masculine in cautare de femei cu  bani si faima este Alexandra Lungeanu, PR Executive la Grupul 2.

Aceste doua cazuri de cariere fabuloase nu sunt exceptii ci reprezinta regula Olimpiadelor Comunicarii, un eveniment care a ajutat zeci de tineri sa-si indeplineasca visul, sa ajunga pe taramul fagaduintei, fie ca el se numeste Advertising, PR, Comunicare Politica sau Comunicare Institutionala.

“Pentru alte exemple de succes fulminant sta marturie spotul radio al Olimpiadelor, ce poate fi accesat pe blogul domnului Dragos Tuta (www.dragostuta.ro) – Director de Marketing la Asociatia de Comunicare Ethos.”, ne indruma agentia condusa de directorii de creatie Alina Gavrila si Octav Gheorghe.

“Gavrila&Ascociatii saluta inca o data Olimpiadele Comunicarii si ii ureaza: ,,La mai mare” sau si mai bine spus ,,Fara numar”, conchid ei prezentarea campaniei din acest an, ce continua linia executiilor din anii precedenti. Potrivit agentiei, echipa creativa care a lucrat la aceasta campanie este compusa din: Alina ,,De la Valcea” Gavrila & Octav,,Vijelie” Gheorghe – Creative Director, Dan ,,Pustiu” Popov – Account Planner, Bobby ,,Okay” Toma – Art director si Alex ,,Minune” Strimbeanu – Copywriter.

(Iulian Toma info@adplayers.ro )

.

Fara numar de la Gavrila&Asociatii

.

Fara numar de la Gavrila&Asociatii

.

.

Fara numar de la Gavrila&Asociatii

.

Fara numar de la Gavrila&Asociatii


PUBLICITATE: