Vito la cota GAV | Scholz & Friends
Luni, 23 Ianuarie 2006

( AdPlayers.ro ) GAV|Scholz&Friends Bucuresti semneaza campania de iarna  "Vito si tu la cota 19.900" pentru clientul AUTO ROM, distribuitor DaimlerChrysler în România. Utilizând vizualul unui peisaj hibernal vazut prin parbrizul unui Vito ca din interiorul unei telecabine asa cum spun creativii agentiei, “campania sugereaza performantele Vito - masina ideala pentru vacante de familie si sport -  comunicând totodata  un pret incredibil pentru o asemenea "altitudine" a calitatii Mercedes-Benz: 19.900 euro pret CIP!”

Print Ad-ul campaniei mai spune ca, în plus, cei care cumpara un Vito în perioada campaniei promotionale primesc un portbagaj de schiuri Mercedes cadou.

Campania "Vito si tu la cota 19.900" este o replica a promotiei de succes din vara, "Vito cu vedere la vacanta" , sustin reprezentantii GAV. "Ne dorim sa pozitionam Vito nu doar ca un autovehicul destinat companiilor pretentioase, flotelor hoteliere sau clientilor corporativi, ci si ca o masina de familie, extrem de practica, sigura si comoda" , a declarat Ioana Taflan, Director Marketing/Comunicare AUTO ROM.

Promotorii modelului sustin ca, in tarile vestice, Vito este preferata de catre familiile care încearca sa "evadeze" din oras. “Românii au recuperat foarte repede diferentele de mentalitate si mod de viata, iata de ce credem ca Vito va deveni si la noi o masina ideala pentru familiile care pretuiesc timpul liber si nu numai!”, precizeaza oficialii.

Campania GAV|Scholz&Friends Bucuresti este semnata de echipa creativa Marius Rosu – Dana Cavaleru. Coordonata de Ioana Taflan (Director Marketing/Comunicare AUTO ROM) si Gabriel Craciun (Marketing/Comunicare AUTO ROM), campania este derulata pe suporti outdoor si tranzit la nivel national precum  si presa nationala si locala.

(Irina Toma info@adplayers.ro )

...

  Vito la cota GAV | Scholz & Friends

..

        


PUBLICITATE: