Simultan de campanii COSMOTE
Miercuri, 21 Decembrie 2005

Simultan de campanii COSMOTE( AdPlayers.ro ) Agentia GMP/ASHLEY Bucharest a creat si implementat campaniile de comunicare pentru COSMOTE. Lansata o data cu intrarea operatorului de telefonie mobila pe piata romneasca, campania de imagine COSMOTE a fost dezvoltata de GMP/ASHLEY Bucharest n parteneriat cu Ashley & Holmes Atena. O data cu aceste campanii, a fost lansat n Romnia si sloganul brandului:  COSMOTE. In touch with life, slogan ce reflecta, in viziunea agentiei, filozofia marcii de a fi alaturi de consumator si de a-i anticipa nevoile si dorintele, oferindu-i n permanenta solutii de comunicare accesibile. 

Campaniile urmeaza lansarii COSMOTE n Romnia, eveniment marcat printr-o conferinta de presa si un eveniment pentru parteneri, ambele organizate de echipele BTL si PR ale GMP/ASHLEY Bucharest, mpreuna cu agentia Le Spot din cadrul grupului elen Ashley.

Campania de imagine include un spot TV de 60 de secunde, intitulat Oportunitati, care reflecta, potrivit agentiei, promisiunea COSMOTE de a face telefonia mobila accesibila tuturor. Ideea care a stat la baza spotului, sustin creativii, este aceea ca oportunitatile sunt pentru cei care fac lucrurile diferit, pentru cei care au curaj, pentru cei care merg nainte, de fapt oportunitatile pot fi pentru fiecare dintre noi. Aceleasi surse sustin ca tonul campaniei este  tineresc, dinamic, energizant si transmite atributele marcii: apropiere si accesibilitate.

Simultan de campanii COSMOTECampaniile de produs includ 2 spoturi, de 45, respectiv 50 de sec, care prezinta avantajele competitive ale ofertelor pre-paid si post paid de la COSMOTE. Dintre acestea, agentia citeaza: tarif unic indiferent de retea si cele mai mici preturi de pe piata la abonamente, care includ si minute gratuite. Mesajul campaniei pre-paid este ca nu este nevoie sa-ti alegi prietenii n functie de retea, n timp ce n cazul ofertei post paid, ca esti mai aproape de cei dragi, comunicnd cu ei la cele mai mici tarife spun creativii GMP/Ashley Bucuresti.

Simultan de campanii COSMOTE

Campania de retail, intitulata Astepti mai mult, COSMOTE a fost lansata pe 13 decembrie, fiind  si prima campanie pentru ofertele speciale. Ea este alcatuita din trei spoturi TV, n variante de 30 de secunde si doua spoturi radio. Intitulate sugestiv, precizeaza agentia, spoturile Bellboy, Fotbal si Mos Craciun, accentueaza ideea ca, o data ce experimenteaza oferta COSMOTE, clientii vor avea asteptari mult mai ridicate de la orice .

Spoturile mai pot vizionate la adresa www.gmp.ro/COSMOTE/

Simultan de campanii COSMOTE

Toate spoturile au fost filmate n Romnia cu sprijinul Le Spot, parte din Ashley WorldGroup, n colaborare cu casele de productie Castel Film, Tandem Film si Reload Film. Regizorii spoturilor au fost Vanghelis Liberopoulos din Grecia, Santi Trullenque din Spania si Maurus vom Scheidt din Germania. 

Din partea COSMOTE ROMNIA, echipa implicata n realizarea campaniei de imagine este formata din Costas Kapetanopoulos Marketing & Communication Director, Cristian Gheorghita Communications & Sponsorship Manager, Dimitris Fousias Communications Consultant Cosmote Greece, Radu Brgoveanu si Mihaela Radacina - Marketing Specialists.  

Simultan de campanii COSMOTE

Echipa GMP/ASHLEY Bucharest a fost coordonata de Mirela Angelescu   Client Service Director, Emilian Arsenoaiei director de creatie, Bogdan Kisescu BTL Director, Ioana Manoiu PR Director si Felix Tataru Managing Director.

De la Ashley & Holmes Atena au participat la realizarea campaniilor Effie Polyzogopoulou COSMOTE Group Creative Director, Danai Tzitza Strategy Director, Dimitris Alexopoulos, Managing Director Le Spot si Vangelis Koufelis, Events Director Le Spot.

Simultan de campanii COSMOTE

Client regional al grupului Ashley, COSMOTE a fost preluat de GMP odata cu afilierea, in luna octombrie, la Ashley WorldGroup. In urma acesteia, agentia GMP/MAP a devenit GMP/Ashley Bucuresti, MAP Romnia urmnd sa functioneze independent.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: