Graffiti BBDO a castigat Romania Libera
Joi, 15 Decembrie 2005

Graffiti BBDO a castigat Romania Libera( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO semneaza noul spot “Romania Libera”, intitulat “Nopti nedormite”. Agentia a fost aleas in urma organizarii unei licitatii la care au participat patru agentii importante de pe piata de publicitate, spun reprezentantii Graffiti BBDO.

Pozitionarea “Romaniei libere” – un ziar cu traditie de peste 120 de ani, incisiv pana la incomod, dupa cum spuen agentia, a stat la baza briefului de creatie pentru campania de imagine lansata in luna decembrie. In povestea spotului, pozitionarea este plasata intr-un raport cauza-efect: de ce dorm unii parlamentari ziua, in timpul sedintelor? Pentru ca “Romania Libera” este un ziar incomod, care nu-i lasa sa doarma noaptea.

Graffiti BBDO a castigat Romania Libera

Campania de imagine “Romania libera” urmareste reafirmarea valorilor unui “ziar incomod ce reflecta cu maturitate, obiectivitate si profesionalism ce se intampla in societate”, valorile brandului.

Conceptul a fost declinat pe TV, in spotul “Nopti nedormite” (editat in varianta de 20 de secunde), dar si la nivel de print si outdoor. Spotul este difuzat pe TVR1, TVR2, TVR Cultural, B1TV, Prima TV, National Geographic si AXN.

Graffiti BBDO a colaborat la dezvoltarea acestui proiect cu Saga Film (casa de productie) si Chainsaw Europe (postproductie), cu Bogdan Barbulescu ca regizor si Marius Ivascu in rolul de DOP.

Graffiti BBDO a castigat Romania Libera

Coloana sonora a spotului este reprezentata de o piesa a unui compozitor celebru – “Cantec de leagan” de Johannes Brahms. Filmarea, realizata la sfarsitul lunii noiembrie, a avut loc la Palatul Patriarhiei, in sala in care s-au desfasurat sedintele parlamentare la inceputul anilor ’90.

Fondat în 1877, “România libera” este unul dintre principalele cotidiane din Romania si un reper constant în apararea valorilor democratiei si a libertatii de exprimare, spune agentia.

Reprezentantii “Romania libera” care au contribuit la dezvoltarea campaniei a sunt Sorin Chirila – Director Publicitate, Oana Sav - Expert Marketing, Bogdan Ficeac – Redactor Sef “Romania Libera” si Ileana Lucaciu – Coordonator supliment “Timpul Liber”.

Graffiti BBDO a semnat campania prin Adrian Preda unul din cei doi directori de creatie ai agentiei, Cosmin Ezaru – Art Director si Bogdan Costin – Copywriter, Liviu Isop – A/V Producer, Stefan Chiritescu – Strategic Planner si Anca Iulia Calin - Account Director.

( Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: