"Cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile"
Marti, 31 Ianuarie 2006

Cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile( AdPlayers.ro ) Se conduce dupa motoul “Iubeste-ti agentia si ea iti va iubi brand-ul”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Liviu Irimia (foto), noul director de marketing al Interbrew Romania, unul dintre cei mai mari clienti de publicitate din Romania.

Interbrew lucreaza in publicitate cu agentiile: Leo Burnett pentru marcile Bergenbier si Beck's, cu McCann pentru Bergenbier “fotbal”, cu Draft pentru Stella Artois si cu Headvertising pentru Noroc, iar pe media cu Universal McCann. Pe conturile de evenimente (BTL) Interbrew lucreaza cu agentiile Punct, Momentum, Making Of, Promotion Company si Kick Off.

Inainte de a ocupa “fotoliul” de Marketing Director, Irimia  a ocupat posturi de conducere in marketing si vanzari la producatoprul de tigarete RJ Reynolds Romania, la distribuitorul Total Distribution Group, apoi la compania de produse alimentare Nestle Romania, pana la industria de produse de ingrijire personala Beiersdorf Romania.

A inceput in 1994 ca reprezentant de vanzari al producatorului de tigarete RJ Reynolds Romania (Camel, Winston, Salem, Winchester, etc), companie in care lucreaza, in pozitia de Key Account Manager, pana in 1997.

Din 1997 pana in 2000 “joaca” in terenul distributiei unde lucreaza ca “Regional Manager” la Total Distribution Group pentru Moldova si mai apoi ca “Division Manager” la Total Distribution Group Romania.

Sfarsitul anului 2000 il gaseste pe Liviu Irimia, Regional Manager la Nestle Romania. Din iunie 2001 devine “Brand Manager”, in compania de produse alimentare unde are in grija marci ca Nescafé, Maggi, Nestlé, Joe, Nesquik.

In octombrie 2004 ajunge in industria de produse pentru ingrijire personala. Liviu Irimia este numit Marketing Manager la Beiersdorf Romania – (Nivea, Eucerin, Atrix, 8X4, etc), unde lucreaza pana la inceputul anului 2006.

Din ianuarie 2006 este Marketing Director, Interbrew Romania, pozitie in care ii urmeaza lui Mihai Ghyka, noul General Manager al aceleiasi companii. Oficialii companiei sunt convinsi ca Irimia are experienta necesara  sa creasca brandurile Bergenbier, Stella Artois, Beck’s si Noroc de la Interbrew Romania.

Liviu Irimia a absolvit Politehnica si are experienta unui MBA. Vorbeste fluent limba engleza si are, printre pasiuni sportul, muzica si cititul.

Mai mult, in cateva raspunsuri la intrebarile AdPlayers:

AdPlayers: Care sunt campanile / proiectele pentru care ati lucrat si care v-au placut cel mai mult pana acum?

Liviu Irimia: Un proiect care mi-a placut foarte mult a fost campania promotionala Nescafe "Wake up man". Conceptul de comunicare a fost integrat pentru fiecare punct critic in luarea deciziei de cumparare a consumatorului.

AdPlayers: Cu ce agentii considerati ca ati lucrat cel mai bine pana la Interbrew?

Liviu Irimia: Motto-ul dupa care m-am condus in relatia cu agentiile este " Iubeste-ti agentia si ea iti va iubi brand-ul" de aceea, cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile cu care am colaborat pana acum. Mentionez in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight.

AdPlayers: Care sunt proiectele care va plac cel mai mult in comunicarea brand-urilor de la Interbrew? 

Liviu Irimia: Cu toate ca sunt membru al echipei Interbrew Romania de putin timp, am reusit sa-mi formez o opinie asupra proiectelor de comunicare si pot spune ca sunt proiecte incitante si interesante pentru fiecare brand.

AdPlayers: Cat conteaza agentia de publicitate?

Liviu Irimia: Conteaza foarte mult. Din punctul meu de vedere este foarte important ca marketerul si agentia sa aiba aceleasi obiective. Este vorba de un parteneriat in care daca ambii parteneri nu au aceleasi obiective (clar discutate si intelese in respectivele organizatii) si nu depun maximum de efort pentru obtinerea lor, lucrurile nu vor functiona.

AdPlayers: Ce noutati veti avea in viitorul apropiat in privinta agentiilor si/sau proiectelor de comunicare pentru brand-urile cu care lucrati acum?

Liviu Irimia: Este prea devreme pentru a anunta noutati.

(Iulian Toma,  info@adplayers.ro )

Cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile

Despre Liviu Irimia:

Educatie

1998 – 2000, ASEBUSS - Executive MBA Program

Pozitii detinute si companiile in care a mai lucrat:

Ian. 2006: Marketing Director - Interbrew Romania

Oct. 2004 – Dec. 2005: Marketing Manager, Beiersdorf Romania – (Nivea, Eucerin, Atrix, 8X4, etc)

Iunie 2001 – Oct. 2004: Brand Manager, Nestlé Romania - (Nescafé coffee, Maggi culinary products, Nestlé milk, Joe wafers, Confectionery products, Nesquik powder cocoa, breakfast cereals, etc)

Dec 2000 - Iunie 2001: Regional Manager - Nestlé Romania

Aug 1999 - Dec 2000: Division Manager - Total Distribution Group Romania – Distribuitor National pentru JTI (Camel, Winston, etc.); Distribuitor Elite; Distribuitor pentru SNTR

Nov 1997 - Aug 1999: Regional Manager, Total Distribution Group Moldova - parte a Total Distribution Group Holding.

Feb 1996 - Nov 1997:  Key Account Supervisor, R.J.Reynolds Romania (Camel, Winston, Salem, Winchester, etc)

Nov 1994 - Feb 1996: Sales Representative, R.J.Reynolds Romania

Pasiuni: familia, sporturile, lectura, muzica


PUBLICITATE: