Rezultatele cautarii dupa : "creative"
Ordonare dupa: data / relevanta  
IAA a numit-o pe Ioana Marzac - Sigarteu Vicepresedinte Regional IAA YP, Europa de Est
Marti, 19 Septembrie 2017
Ioana Marzac preia responsabilitatile globale YP dupa trei ani in care a coordonat Chapter-ul local IAA Young Professionals Romania.
Declaratie Romantic(a) pentru Loco
Miercuri, 12 Iulie 2006
Romantic FM a ales, fara licitatie, agentia de publicitate Loco Branding & Communication pentru a se ocupa, ca agentie de brand, de intreaga gama de servicii de branding si comunicare necesare dezvoltarii postului de radio
PR, 23
Den Braven adera la Concepto
Luni, 12 Iunie 2006
Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex 
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
150.000 de  copii, parinti si bunici inscrisi online in Mega designer mic, pentru Mini Mega Chic, de Ogilvy
Miercuri, 27 Decembrie 2017
Ogilvy Romania si Mega Image au desemnat castigatorii campaniei versiunea mini pentru Mega Chic by Mega Image - concurs de desene pentru artistii de pana in 12 ani, care au fost provocati sa creeze opere colorate pentru a semna in final urmatoarea colectie de super sacose Mega Chic.
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
IAA Bucuresti, alaturi de IAA New York, in finala The Chapter Excellence Award - Golden Tulip
Marti, 29 Ianuarie 2008
IAA Romania a ajuns in finala intrecerii filialelor IAA din intreaga lume, competitie al carei rezultat va fi cunoscut la cel de-al 41-lea Congres Mondial al International Advertising Association, ce va avea loc la Washington DC
Starlink vede prin Fereastra Suki
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Asociatia Berarii Romaniei, la GMP
Joi, 21 Februarie 2008
Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Faceti o tura cu masinile Kyocera?
Duminca, 28 August 2005
Pentru amatorii de un "drive test" cu imprimantele, Scop si Create Direct pun cheile "masinilor" in mana celor interesati de o testare practica la birou
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

Friends Advertising a castigat contul Canon CEE, Photo-Video pentru 16 tari
Miercuri, 07 Septembrie 2005
"Eu personal simteam nevoia de o agentie capabila sa spuna "nu" atunci cand trebuie sa spuna "nu" "a declarat dupa licitatia internationala din Austria Tilemachos Mavrakis, Marketing Manager Canon Central & East Europe GmbH, Photo and Video Group
Beko: 'Solutii ingenioase' de la TBWA  Merlin
Luni, 02 Iunie 2008

Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV

Boutique de design cu personalitate in noul sediu Lemon Interior Design
Joi, 02 Noiembrie 2017
 Lansat de creativele Elena Oancea si Cristina Capitanu, fondatoarele au pus la punct pana in cele mai mici detalii un spatiu unic pe piata de la noi, acolo unde isi vor primi de acum inainte clientii.
Internetics a convins 475 de înscrieri
Luni, 02 Octombrie 2006
Performanta celor 475 de înscrieri înregistrate în cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online