
Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, ncepnd cu ianurie 2007, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide Romnia, se arata ntr-un comunicat al agentiei de publicitate Brandstalk.
n anul 2005, primul an de activitate al agentiei noastre, ne-am instalat direct n topul primelor 10 companii de creatie publicitara, din punct de vedere al profitului, asa nct ne permitem investitii pe termen lung n oameni si n serviciile noastre, afirma Roxana Popescu, Memetea Director General al Brandstalk.
Ne propunem sa urcam pe podiumul profesionistilor care ofera strategie si creatie la cel mai ridicat nivel al pietei, a continuat executivul agentiei, iar pentru acest obiectiv ne alocam timp, eforturi si resurse pe masura
Dupa mai bine de un deceniu sub umbrela unei agentii a venit si pentru mine momentul unei schimbari a declarat Sorin Predescu. Mi-am asumat destinul creativ al unei agentii tinere pentru ca mi-a placut filozofia oamenilor care o conduc si spiritul echipei pe care am ntlnit-o aici.
mi doresc sa dezvolt un departament de creatie dinamic, care sa construiasca marci de succes si care sa se impuna pe piata publicitatii din Romnia, a mai spus viitorul director de creatie Brandstalk. mi place sa lucrez pentru marci care devin lideri de piata pe categoriile lor si sunt sigur ca n curnd vom putea vorbi de un departament de creatie care sa impresioneze prin creativitate, orientare strategica si dedicare catre clienti.
Potrivit Brandstalk, Sorin Predescu a lucrat pentru branduri ca Salam Sasesc de la Cristim, Zapp, Golden Brau, Romtelecom, Click Net, Ursus, Wembley Dry Gin, Kent, Pall Mall, Pantene, Lenor, Ace, Mr. Proper, Borsec.