(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director (foto) sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide Romānia care au fost desemnati sa conduca Departamentul de Creatie al agentiei de publicitate, anunta oficialii agentiei de publicitate.
Plecarea lui Sorin Predescu, partenerul nostru de 12 ani, a lasat un gol greu de umplut. Sorin a reusit sa creeze, pe lānga aproape 300 de spoturi TV, un nume pentru creativitatea Grey care vinde, a spus Mihail Vārtosu (foto), Regional Managing Director Grey Worldwide.
Executivul Grey Worldwide mai afirma ca Pe de alta parte, mai tinerii Claudiu si Stefan ameninta sa arate pietei romānesti si īntregii Europe ca, de acum īncolo, nu-i de joaca atunci cānd vine vorba de creativitate si eficienta; aviz amatorilor: Golden Drum, AdOr, EFFIE si toate celelalte festivaluri. Le uram mult succes!
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, Claudiu Dobrita are o experienta de patru ani īn industria publicitatii, timp īn care a ocupat pozitia de Copywriter la agentia Leo Burnett. Dobrita a lucrat pentru conturi precum P&G, Philip Morris, Heidi, Orkla Foods, Altex, Bergenbier, Nestle, Elite, la care se adauga, de scurt timp, Romtelecom-Clicknet si, potrivit agentiei, a obtinut cāteva premii si nominalizari la EFFIE, Euro EFFIE, AdOr si Golden Drum.
Stefan Vasilachi a lucrat pentru conturi cum sunt Coca-Cola, Loteria Romāna, Altex, Bergenbier, iar mai nou pentru Romtelecom-Clicknet si a obtinut premii si nominalizari la Ad'Or, Golden Drum si EFFIE.
E īn primul rānd o misiune. Aceea de a restructura un departament de creatie, de a aduce standarde noi si un fel nou de a vedea lucrurile, a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romānia. Apoi, cred ca e un moment bun, un an īn care agentia Grey se reinventeaza si īn care a ales sa faca lucrul acesta avāndu-ne pe mine si pe Stefan īn echipa. O sa fie interesant, a adaugat el.
Grey poate face diferenta īn piata, are cu ce si are cu cine. Ne propunem sa demonstram asta cu fiecare zi de acum īnainte. Si, cu atāt mai important, sa o facem cu placere. Ne uram succes!, a conchis Dobrita.
Stefan Vasilachi , Associate Creative Director al Grey Worldwide Romānia spune despre obiectivele pe care si le-a propus: Sa distreze, sa amuze, sa te faca sa te simti bine, mai destept, mai frumos, mai tānar, sa te puna pe gānduri, sa te uimeasca, pentru ca īn final produsul sa-ti se para familiar si sa-l cumperi. Asta-i publicitatea pe care vrem sa o facem. La distractie īnainte!
Dupa plecarea de la Grey, Sorin Predescu a fost anuntat Creative Director la Brandstalk, agentia de publicitate membra a grupului de comunicare independent The Group, condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola.
AdPlayersFile Grey
Īnfiintata īn 1992, agentia Grey se afla, potrivit companiei, īn topul primelor agentii de publicitate full-service din Romānia. Cu un numar de peste 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide Romānia asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international.
Printre comunicate de Grey se numara Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet - ROMTELECOM, Visa, Borsec, Zarea, etc.
Parte a WPP, Grey Worldwide Romānia coordoneaza activitatile de comunicare ale Grey Global Group īn Sud-Estul Europei: Romānia, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru.