McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata
Joi, 07 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata

Agentia McCann Erickson īmpreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat cea mai recenta  campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetānd īn special parintii din toate categoriile sociale.

Potrivit agentiei, campania īsi propune sa sensibilizeze si sa responsabilizeze publicul din Romānia īn privinta nevoii de protectie financiara a familiei si a necesitatii īncheierii unei asigurari de viata. Desfasurata sub sloganul “Ai grija de cei dragi”, comunicarea este sustinuta pe canale media pāna la sfārsitul anului.

Ideea

Povestea din spatele spotului vrea sa ridice un semn de īntrebare parintilor, subliniind ideea ca, īn cazul disparitiei neasteptate copiii sunt cei care au de suferit, mai ales īn situatia īn care nu au sprijin financiar.

McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de ViataAdela Dan (foto), Senior Copywriter, McCann Erickson este de parere ca “Jumatate din valoarea spotului este data de actorul din rolul principal, un copil cu totul si cu totul special care a jucat cu o naturalete si cu o profunzime pe care multi dintre marii actori si-ar dori-o".

"Cealalta jumatate trebuie īmpartita īn trei: o parte este a casei de productie care a descoperit copilul, o parte, a regizorului, Shahar Segal, care i-a intuit potentialul si l-a ales si o parte īi revine clientului care a avut īncredere īn agentie”, a mai afirmat omul de creatie de la agentia de publicitate. 

“Prin aceasta campanie, speram sa reusim sa demontam acele mentalitati ale majoritatii romānilor legate de asigurarea de viata, sa generam constientizarea nevoii de protectie dar, mai ales, sa prezentam implicatiile financiare īn cazul ignorarii necesitatii protectiei”, spune Carmen Soare, Director Marketing, ING Asigurari de Viata. „De aceea, am prezentat asigurarea de viata din perspectiva costului ne–īncheierii unei asigurari”.

„Īmpreuna cu echipa de la McCann, cu care am colaborat extraordinar īn dezvoltarea acestei campanii, speram ca am reusit atāt sa īi punem pe gānduri pe parinti, cat si sa le oferim solutia pentru a-si proteja financiar familia”, a continuat directoarea de marketing de la ING Asigurari de Viata.

Pentru realizarea spotului “Muncitorul” McCann a colaborat cu casa de productie Castel Film, filmarile avānd loc la Fabrica Faur.

AdPlayersFile ING Asigur[ri de Viata

Potrivit oficialilor de comunicare, ING a fost prima companie internationala de asigurari de viata care si-a īnceput operatiunile īn Romānia dupa 1989. Īn acest moment, conform aceleeasi surse, compania are o cota de piata de 38,8% si un numar de peste 250 de angajati, acoperind īntreg teritoriul tarii prin reteaua sa extinsa: 2.000 de consultanti de asigurari, 65 birouri īn 60 de orase.

.McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata.McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata.McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata.McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata .

AdFile

Advertiser: ING Asigurari de Viata

Carmen Soare – Director Marketing,

Delia Cārstean – Marketing Communication Manager,

Raluca Marcu – Marketing Communication Officer,

Adina Ionita - Marketing Communication Officer.

Agentie: McCann Erickson

Adela Dan – Senior Copywriter,

Adriana Pascan – Group Creative Director,

Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director,

Dana Constantin - Group Account Director,

Irina Trifu – Senior Account Executive,

Marius Botirca – AV Producer,

Shahar Segal – Regizor.

McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata

PUBLICITATE: