Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare
Miercuri, 10 Ianuarie 2007

Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Noua campanie de imagine Bucegi a debutat la 1 ianuarie 2007, odata cu intrarea României în UE. În prezent, spun oficialii agentiei Sister, comunicarea campaniei se desfasoara pe 6 statii tv: Antena 1, TVR 1 si TVR 2, ProTV, Prima Tv si TV Sport.

Contul de media Bucegi este derulat de  MediaCom, declarau recent, pentru AdPlayers, oficialii agentiei de publicitate.

Pentru cei multi

Sister spune ca Bucegi ridica paharul pentru cei multi pe care nu-i stie nimeni, pentru cei cinstiti, pentru cei care au mers la munca zi de zi, pentru cei care au dus greul tranzitiei 17 ani, pentru cei multi care au pus umarul la integrarea în Uniunea Europeana.

“Uitându-ne la integrarea altor tari si cunoscând viata politica din România, s-a întamplat ceea ce am anticipat. Au aparut declaratii ale unor diverse personaje care îsi atribuie meritul integrarii”, declara Bertha Niculescu, Creative Sister.

Integrarea, între miza electorala si capital electoral

Niculescu mai afirma ca „dupa ce a fost miza electorala ani de zile, integrarea devine acum capital electoral. Ori în toata aceasta poveste, se pierd oamenii obisnuiti”, crede ea. „Oameni care nu au stat la masa negocierilor la Bruxelles, dar care s-au luptat cu greutatile vietii de zi cu zi si nu s-au batut cu pumnul în piept si nu s-au martirizat pentru asta. Oamenii Bucegi”, explica Bertha Niculescu, ideea campaniei.

Reprezentanta agentiei spune ca Bucegi este alaturi de români impreuna la bine si la rau, de la relansarea din 2001. Potrivit Sister&Co, noua campanie Bucegi este o campanie despre eroism, asa cum a vazut-o si regizorul Richard Reens.

„Eroismul de a-ti face treaba cinstit fara sa te plângi, trecând peste greutati si pastrându-ti convingerea ca într-o buna zi munca ta va da roade. Acestor oameni, Bucegi vrea sa le multumeasca”, sustin autorii campaniei.

Filmarile au durat 2 zile si au implicat multiple schimbari climaterice, adauga reprezentantii agentiei.

Autorii

Din partea Brau Union Romania, echipa implicata în dezvoltarea campaniei a fost formata din Marius Melesteu, Andreas Stieber, Narcisa Camarasoiu si Monica Tamas.

Acestora s-au adaaugat Vili Pacuretu, Rafaela Beldie, Delia Arghir, Liudmila Matei, Bertha Niculescu, Alexandra Tinjala (din partea Sister), regizorul Richard Reens si casa de productie Multimedia Est.

.Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare

.Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare

.Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare


PUBLICITATE: