Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 08 Martie 2024
Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Marti, 06 Februarie 2024
Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Luni, 27 Noiembrie 2023
,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Joi, 08 Iunie 2023
In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Marti, 01 Noiembrie 2022
Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
Vineri, 16 Septembrie 2022
Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
Vineri, 26 August 2022
Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor...
Luni, 01 August 2022
Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Marti, 12 Aprilie 2022
In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
Vineri, 28 Ianuarie 2022
In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Joi, 13 Ianuarie 2022
La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din...
Marti, 05 Octombrie 2021
Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
Joi, 30 Septembrie 2021
,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Luni, 13 Septembrie 2021
Fundatia Regala Margareta a Romaniei si Enayati Medical City organizeaza joi, 30 septembrie, cea de-a V-a editie a conferintei nationale „Bune practici pentru o batranete frumoasa”, pentru a marca ocazia Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice. Inscrierile la eveniment se pot face on-line, prin...
Luni, 30 August 2021
Sustinut de 4700 de artisti straini si romani, pe o durata record de patru saptamani, Festivalul International George Enescu va oferi publicului cel mai amplu program de lucrari enesciene din istoria sa, interpretate de artisti si orchestre internationale - 42 la numar, inclusiv cele cinci simfonii. In calitate de...
Luni, 10 Mai 2021
In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: