Rezultatele cautarii dupa : "colaborare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Fundatia Vodafone si DreamLab cauta parteneri. 2 milioane de utilizatori pentru identificarea de solutii impotriva COVID-19, cancer si schimbari climatice
Joi, 28 Octombrie 2021
 DreamLab foloseste puterea de calcul comuna a telefoanelor inteligente pentru a analiza date complexe cat timp dispozitivele nu sunt utilizate sau se afla la incarcat. 2 milioane de utilizatori din 17 tari si-au pus telefoanele inteligente in slujba accelerarii cercetarii pentru identificarea de tratamente pentru...
Singurul patinoar din Bucuresti-Ilfov conform normelor olimpice internationale devine Allianz-Tiriac Arena
Joi, 28 Octombrie 2021
 Fundatia Tiriac a incheiat un parteneriat cu o durata de trei ani cu Allianz-Tiriac, astfel compania de asigurari devine sponsorul principal al singurului patinoar din zona Bucuresti-Ilfov, dezvoltat conform celor mai recente norme olimpice internationale, Allianz-Tiriac Arena.
First Bank, de Halloween. Consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, in cea mai noua campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 27 Octombrie 2021
 Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Timp de livrare cat mai rapid si calitate in curierat. Sameday Romania eficientizeaza cu Vodafone.
Vineri, 15 Octombrie 2021
 Vodafone a furnizat solutii de ultima generatie pentru automatizarea si imbunatatirea fluxurilor operationale ale Sameday Romania, care contribuie la eficientizarea proceselor companiei de curierat. Centrul logistic Sameday din Rudeni dispune de tehnologii de ultima generatie care scurteaza pana la de trei ori...
THE NEW: Clientul stabileste fee-ul la prima campanie. Noua agentie de digital si creatie din familia MCCANNPR+ vine cu Chemistry BONUS.
Marti, 05 Octombrie 2021
 Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan este noul Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication
Marti, 14 Septembrie 2021
Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP),...
Schimb inedit: tenis - box pentru copii, organizat de Fundatia Olimpica Romana si Federatia Romana de Box la Complexul Sportiv Ion Tiriac
Vineri, 27 August 2021
 Evenimentul a fost marcat de prezenta din partea Federatiei Romane de Box a componentelor lotului olimpic al Romaniei: Maria Claudia Nechita (loc V la Jocurile Olimpice de la Tokyo), Lacramioara Perijoc (campioana europeana senioare, 2019) si Cristina Cosma (vicecampioana europeana), a antrenorilor de la lotul...
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Romanian Design Week Bucuresti devine centrul industriei creative romanesti, cu expozitii, instalatii si activari in tot orasul
Vineri, 11 Iunie 2021
Editia de anul acesta a celui mai mare festival creativ din Romania se desfasoara pana in 13 iunie, la Combinatul Fondului Plastic si in spatiile partenere din Bucuresti.
#5Rusia, file din natura. Expozitie temporara de fotografie despre biodiversitate la Antipa, in colaborare cu Societatea Geografica Rusa.
Vineri, 11 Iunie 2021
 „#5Rusia – file din natura” face parte din circuitul de vizitare al Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
Vineri, 07 Mai 2021
 “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in...
“Vorba lu’ Negru” auzita de 6 milioane de ascultatori de radio local. Rubrica zilnica a vedetei TV Dan Negru pe reteaua reprezentata de regia ARBOmedia
Vineri, 07 Mai 2021
 ,,De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Digitalizarea ar putea creste PIB-ul Romaniei cu 16,48%. Raport Vodafone.
Joi, 25 Februarie 2021
 Un nou raport, Digitalizarea: o oportunitate pentru Europa, arata cum cresterea gradului de digitalizare a serviciilor si lanturilor valorice in Europa in urmatorii sase ani ar putea determina un avans al PIB-ului pe cap de locuitor al Romaniei cu 16,48% si al productivitatii cu 16,70%, anunta Vodafone.
Peste 670.000 de vizualizari la evenimentele Qreator by IQOS dedicate creativitatii si artistilor in 2020
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cele 25 de evenimente organizate online sau offline, cu respectarea reglementarilor in vigoare in spatiul din Bd. Aviatorilor nr. 8A, au confirmat faptul ca Qreator by IQOS si-a continuat si in acest an atipic misiunea de a sustine comunitatile creative
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Coca-Cola si Katy Perry colaboreaza pentru un nou proiect muzical: piesa „Resilient” feat. Aitana
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Melodia este insotita de clipul Open To Better. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent.
« 3 4 5 6 7 »