110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022

 

La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care Germania, Franta si Benelux

AdPlayers. Info

Brand Management, lider pe piata de comunicare indoor din Romania si prima companie de profil cu acoperire nationala, anunta ca este prezenta in peste 150 de locatii din Romania - Mall-uri, Hypermarket-uri si Business Centers - din primele 20 cele mai importante orase. Potrivit companiei, campaniile de indoor advertising sunt expuse in fata a peste 110 milioane de vizite pe an, contorizate si comunicate de locatii.

La 18 ani de activitate pe piata romaneasca, Brand Management si-a propus sa reia devoltarea la nivel international urmand ca, pana in 2027, sa acopere pana la 10 piete din UE. Daca, inainte de pandemie, compania a activat in trei tari din UE (Bulgaria, Cehia, Ungaria), potrivit companiei, planul de dezvoltare este sa se extinda in 10 piete. Strategia de dezvoltare se intinde pana in 2027 si cuprinde investitii in echipa, educatie, inovatie, digitalizare si sustenabilitate.

”Pietele vest-europene pe care le targetam sunt axate in mod special pe expunerea de tip digital display, iar noi credem cu tarie ca acest tip de expunere merita sa fie completata cu expunerea clasica de mari dimensiuni ce asigura un impact garantat.” spune Laurentiu JIGA, fondator si CEE Managing Director Brand Management.

,,Extinderea pentru care ne pregatim se refera, in prima faza, la mall-urile din Germania, Franta si Benelux, dar fara a ne limita la aceste piete sau acest tip de locatii. In toate aceste tari exista operatori de indoor advertising de renume mondial, dar ei se concentreaza pe expunerea cu accent pe distributie mare, fara a exploata creativitatea marketerilor si atragerea atentiei consumatorilor prin ineditul adus de proiectele speciale.” adauga executivul companiei.

Conform oficialilor de extindere internationala, modul in care Brand Management a reusit sa dezvolte comunicarea indoor, alaturi de cei mai importanti jucatori din retail, poate fi implementat cu succes si in celelalte piete din UE.

Compania isi propune redeschiderea colaborarii cu liderii retail-ului european dar si sa ajute la cresterea interesului brandurilor pentru comunicarea catre consumatori in momentele in care acestia iau decizia de cumparare. In acelasi timp, isi doreste ca afisajul indoor sa devina un canal media mai cunoscut, mai usor de folosit si care sa isi demonstreze eficienta in mixul de media al fiecarui brand.

18 ani de comunicare indoor

Cu peste 250.000 de metri patrati de expunere, mai mult de 2.700 de campanii si o audienta de minim 75% din totalul populatiei urbane si zonelor limitrofe, Brand Management marcheaza bilantul activitatii la atingerea „majoratului” pe piata de profil.

85% dintre clientii companiei sunt in portofoliu inca de la inceput. Brand Management lucreaza cu toate marile companii internationale de media buying, ceea ce le permite sa implementeze campanii de indoor advertising pentru marile branduri din FMCG, banking, fashion, telecomunicatii, energie, computing & gadgets si bijuterii.

„Brand Management este partenerul nostru de baza inca de cand mall-ul era in constructie, in 2008. Pot spune ca am crescut si ne-am maturizat impreuna si ca tocmai acest lucru a consolidat relatia noastra profesionala de ,” spune Iuliana Benning, Media & Advertising Sales Manager at Baneasa Developments – Baneasa Shopping City.

,,Am realizat proiecte deosebite impreuna, am implementat campanii pentru numeroase brand-uri, de la clasicele afisaje indoor si pana la cele mai nonconformiste si out of the box campanii. Stim ca orice am dezvolta cu Brand Management va fi implementat la un nivel inalt de calitate, de la conceptie la productie si decorare. Cu siguranta vom continua colaborarea si in viitor,” a mai adaugat Iuliana Benning.

Potrivit companiei, una dintre cele mai creative campanii dar si cel mai de succes suport creat de Brand Management in acesti 18 ani este Stand-Up Column. Implementat in 2008, suportul a constituit o sursa de inspiratie pentru intreaga piata de afisaj indoor pentru ca s-a dovedit a fi versatil, ajungand sa combine chiar si expunerea clasica cu cea digitala, ceea ce a permis includerea de componente web.

”In cei 17 ani de colaborare cu Brand Management am avut sute de campanii implementate atat in cele 5 proiecte ample de retail din portofoliul IULIUS, cat si in cladirile de birouri United Business Center. Asigurarea unui standard comun pe partea de branding al spatiilor de promovare, indiferent de oras, a reprezentat un avantaj esential, cu atat mai mult cu cat advertisingul in indoor presupune multe materiale pentru printuri si servicii de montaj atipice.” a adaugat Bogdan Balteanu - Head of Media Sales, Iulius Group.  

,,Componenta de digital advertising a reusit sa castige teren semnificativ in ultimii ani. Daca la inceput era prima linie taiata de clienti in momentul in care primeau propunerile noastre, acum avem multe campanii implementate exclusiv pe aceste suporturi, ajungand la peste 50% din campaniile integrate de Brand Management in Iulius Group sa fie axate in aceasta directie. Majoritatea limitarilor existente la spatiile fixe de expunere au fost inlaturate in comunicarea pe suporturi digitale, iar Brand Management a reusit sa isi provoace clientii sa vina cu campanii de teasing si revealing, dar si sa realizeze animatii care sa tina cont de vizibilitatea fiecarui ecran.”  

”Am avut mii de campanii si toate ne sunt dragi. Suntem bucurosi ca sute de milioane de oameni au ajuns la brandurile pe care le punem in scena. Mai mult decat atat, suntem mandri ca afisajele noastre sunt uneori atat de inedite incat oamenii le filmeaza si le posteaza pe paginile proprii de social media”, spune Laurentiu JIGA, fondator si CEE Managing Director Brand Management.

Indoor advertising din 2004

Fondata in anul 2004, Brand Management este prima companie din Romania care ofera servicii de indoor advertising la nivel national. Cu aproape 20 de ani de experienta in implementarea de campanii publicitare, in centre comerciale si de business, Brand Management a dezvoltat operatiuni de indoor advertising atat in Romania, cat si in Bulgaria si Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie si telecomunicatii, moda si bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionand bugete dedicate indoor advertising de peste 120 milioane lei pana in 2022.

Mai mult in Business, Parteneriate, OOH, Indoor


PUBLICITATE: