La 5ani #InStareDeBine, Kaufland aloca peste 600.000 de euro pentru cultura, sport si viata sanatoasa
Marti, 17 Mai 2022

 

Suma va fi alocata pentru finantarea proiectelor ce vor fi depuse de organizatiile neguvernamentale in perioada 8-10 iunie 2022 si care vor avea ca obiectiv sprijinirea grupurilor vulnerabile din Romania si a comunitatilor din care acestea fac parte prin initiative dezvoltate in cele 3 directii-cheie ale programului: cultura, sport si viata sanatoasa.

Credit. www.instaredebine.ro

AdPlayers. Info

Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC) si Kaufland lanseaza al doilea apel de proiecte #InStareDeBine din anul 2022, cu un buget total de peste 600.000 de euro, anunta initiatorii proiectului.

Potrivit responsabililor de comunicare, suma va fi alocata pentru finantarea proiectelor ce vor fi depuse de organizatiile neguvernamentale in perioada 8-10 iunie 2022 si care vor avea ca obiectiv sprijinirea grupurilor vulnerabile din Romania si a comunitatilor din care acestea fac parte prin initiative dezvoltate in cele 3 directii-cheie ale programului: cultura, sport si viata sanatoasa.

Bugetul unui proiect poate fi de minimum 50.000 lei si maximum 250.000 lei, iar durata intre 4 si 7 luni.

Toate informatiile despre tipul proiectelor, despre criteriile de acordare a finantarilor, Ghidul Solicitantului si toate documentele necesare sunt disponibile pe site-ul programului www.instaredebine.ro

Pe 23 mai, incepand cu ora 15:00, echipa programului #InStareDeBine va organiza si o sesiune de informare online pentru toate ONG-urile interesate, pe canalul de Facebook In Stare de Bine.

„Ne intoarcem cu un nou apel de proiecte, iar asteptarile noastre si ale finantatorului sunt ca ONG-urile sa vada in program o oportunitate de crestere nu doar pentru comunitatile in care activeaza, ci si pentru ele. Organizatiile care au aplicat in apelurile anterioare au crescut odata cu programul nostru, s-au dezvoltat si au gasit noi oportunitati pentru a ajunge #InStareDeBine pentru obiective noi si mai indraznete”, a declarat Ionut Sibian, director executiv FDSC.

„Suntem in al 5-lea an de granturi impreuna cu partenerii de la FDSC, in cel mai generos program de finantare al ONG-urilor din Romania. Sunt 5 ani in care atingem o finantarea totala de 5 milioane de euro, in granturi nerambursabile, peste 100 de ONG-uri cu peste 130 de proiecte finantate deja. Implicarea ONG-urilor la fiecare editie ne demonstreaza ca acest program a ajuns la maturitate si este azi un exemplu de bune practici in domeniu, un model de colaborare intre mediul privat si societatea civila”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland Romania.

4 ani #InStareDeBine

In cei 4 ani incheiati deja #InStareDeBine initiatorii proiectului sumarizeaza 92 organizatii finantate, 41 judete acoperite, 3 domenii de actiune: cultura, sport si viata sanatoasa, interventie de urgenta in criza medicala generata de pandemia de COVID-19, un numar de 126 proiecte finantate, 4.000.000 de euro, finantari pentru ONG-uri.

Anterior, anul acesta in martie, ca raspuns rapid la criza umanitara din Ucraina, FDSC si Kaufland au lansat un prim apel in cadrul caruia sprijinul a mers catre migrantii si refugiatii alungati de razboi din tara vecina.

10 ONG-uri au primit deja finantare sub forma unor granturi rapide, pana in 75.000 de lei fiecare, iar alte 5 ONG-uri sunt propuse spre finantare pentru granturi medii in valoare maxima de 250.000 de lei fiecare.

Ce inseamna In Stare de Bine?

In Stare de Bine este un program anual de finantare ce ofera granturi nerambursabile in valoare totala de 1 milion de euro pe an organizatiilor neguvernamentale din Romania. Programul este implementat de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, cu sustinerea financiara a Kaufland Romania.

Obiectivul programului este cresterea calitatii vietii locuitorilor din comunitatile rurale si urbane prin sprijinirea initiativelor care au un impact pozitiv in trei domenii esentiale – cultura, sportul si viata sanatoasa – si care se adreseaza grupurilor vulnerabile si comunitatilor din care acestea fac parte.

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Retail


PUBLICITATE: