Rezultatele cautarii dupa : "centrul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Mama. Eseu despre iubire. Expozitie fotografica de Catalina Flaminzeanu in martie.
Marti, 07 Martie 2017
Sub titlul Mama. Eseu despre iubire, expozitia va fi gazduita de Centrul Cultural Casa Artelor (Bulevardul Mircea Voda, nr. 5, Bucuresti), in perioada 8-22 martie, fotografiile urmand sa fie expuse apoi la Teatrul Metropolis (23 martie – 22 aprilie 2017).
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Ursii orfani pot creste mari. Campanie de strangere de fonduri pentru singurul orfelinat din Europa
Joi, 09 Februarie 2017
 Ca urmare a lipsei fondurilor necesare pentru ca Centrul de Reabilitare a Ursilor Orfani sa isi continue activitatea, preferat de animale intrucat nu exista exploatari forestiere, ori activitate umana, WWF, organizatie ce sustine conservarea naturii, a lansat campania de strangere de fonduri Nepregatitii
Fundatia Ion Tiriac, Asociatia Salvati Copiii si OMV Petrom au castigat Premii de Excelenta Itsy Bitsy
Vineri, 03 Februarie 2017
 Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala. 
Ignorat de Adidas, dar apreciat de fani. Filmul unui tanar regizor a devenit viral pe Internet.
Vineri, 06 Ianuarie 2017
Productia semnata de un tanar regizor de film, Eugen Merher, pentru marca Adidas ar putea fi viralul inceputului de an in publicitate
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Invingem Autismul a strans donatii pentru 40 de ore de terapie
Luni, 31 Octombrie 2016
Echipa Invingem Autismul relanseaza campania de comunicare recurenta prin care isi indeamna sustinatorii sa doneze 2 euro la numarul 8844 sau direct pe site la http://www.invingemautismul.ro/donate pentru a putea asigura dezvoltarea copiilor din Centru si pentru sustinerea continuarii sedintelor gratuite de consultare cu parintii.
Fost sef FBI vine la Bucuresti pentru Siguranta Organizationala, Cibernetica si Internationala
Vineri, 21 Octombrie 2016
 Jim Harris fost sef al sectiunii Contraterorism si al Departamentului de Operatiuni Internet al FBI si Senior ofiter de legatura la Departamentul de Securitate Interna pentru Divizia Cyber a FBI vine la Bucuresti la „Mind Over Technology”, Congres de Siguranta Organizationala, Cibernetica si...
TVR va fi premiata la ONU pentru bune practici in angajarea persoanelor cu dizabilitati
Joi, 20 Octombrie 2016
 Emisiunea „Fara prejudecati” de la TVR Cluj va primi Premiul Global Recognition “Good Practices for Employees with Disability” din partea Secretariatului de Stat pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilitati din Brazilia.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment. Open Innovation Hub, Media Galaxy
Miercuri, 13 Iulie 2016
 Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment, este una dintre concluziile discutiilor despre inovatie sub platforma Open Innovation Hub organizat de Media Galaxy, alaturi de echipa agentiei Porter Novelli (The Group). 
Portoroz se muta la Ljubljana. Publicitate la castel.
Joi, 16 Iunie 2016
 Dupa ce, timp de 22 de ani, a avut loc la Portoroz, orasul care i-a consacrat numele,  festivalul de publicitate Golden Drum se muta in 2016 in mijlocul Sloveniei, la Ljubljana.
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Luni, 06 Iunie 2016
 Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
 Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016
 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
Pack Expo 2016 va reuni All Pack (Romexpo) si Pack Show (Euroexpo) in septembrie la ROMEXPO
Miercuri, 09 Martie 2016
 Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
 Restanta in publicitate la Universitate. Studentii Bucuresti 2021, IKEA, Blue Air, Adidas, Vodafone, Pepsi n-au trecut Legea 185.
Marti, 08 Martie 2016