Proiect digital cu vestimentatia a zece profesioniste din industrii diferite a atras peste 10.000 de aprecieri si peste 30% trafic in magazin
Joi, 13 Iulie 2017

Credit: Answear.ro / PR 

Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de zece profesioniste din industrii diferite participante in proiect : Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (FAN Courier), Irina Alexandru (Fitbit), Nicoleta Schroeder (UBER Romania), Carmen Punga (Google), Georgiana Gheorghe (Sephora), Vicki Nicola (My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Mega Image), Anabela Luca (adLemonade) si Nicoleta Deliu (BCR).

adplayers.info

Un proiect digital al magazinului Answear dedicat in exclusivitate doamnelor a atras peste 10.000 de aprecieri si trafic cu peste 30% pe blog, anunta responsabilii de comunicare ai initiativei #AnswearTopLadies, de la Steps PR.

Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de participarea in proiect a zece profesioniste din industrii diferite precum media si advertising, tehnologie, financiar-bancar, retail sau antreprenoriat care au aratat intr-un mod cat mai creativ ce inseamna pentru ele stilul vestimentar si moda.

In cadrul proiectului #AnswearTopLadies au participat: Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (Marketing & PR Manager FAN Courier), Irina Alexandru (Channel and Consumer Marketing Manager for Emerging Markets Fitbit), Nicoleta Schroeder (General Manager UBER Romania), Carmen Punga (Industry Manager Google), Georgiana Gheorghe (eCommerce Manager Sephora), Vicki Nicola (Managing Partner My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Brand & Communications Marketing Manager Mega Image), Anabela Luca (CEO adLemonade) si Nicoleta Deliu (Head of Corporate Communication & Community Affairs Department BCR).

#AnswearTopLadies a adus participantele in proiect la o sedinta foto profesionala, unde si-au ales hainele si accesoriile care le definesc cel mai bine personalitatea. Comunicarea proiectului a fost sustinuta de interviuri dedicate pe blogul companiei, cat si de o prezenta activa pe conturile de Facebook si Instagram Answear.ro.

”Pentru noi, clientii Answear.ro sunt mereu in centrul comunicarii. Ne-am propus sa venim cu proiecte care sa le vorbeasca direct si sincer, fara limitari. De altfel, clientii Answear.ro sunt si influencerii nostri, un canal de comunicare credibil si real, care rezoneaza in totalitate cu valorile noastre de brand. Pentru perioada urmatoare, ne dorim sa replicam proiectul si pentru domni, sub conceptul de #AnswearTopMen”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear Romania.

Mai mult in Interactive, Digital, 


PUBLICITATE: