Rezultatele cautarii dupa : "alexandru"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 25 Iulie 2006
Cu o participare de peste 500 de alergatori, datorata atat promovarii ATL cat si operatiunii de direct mailing, in urma Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, organizatorii au strans fonduri de peste 16.000 EUR pentru Asociatia Noi Orizonturi, care se ocupa de 1200 de copii cu deficiente
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Vineri, 07 Aprilie 2006
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Noua campanie "Paxeladine. Te scapa doar de tuse" pentru brand-ul de la Beaufour Ipsen International este semnata de GMP/Ashley si se deruleaza prin agentia de media Spoon Media
Joi, 20 August 2015
Televiziunea Romana a lansat pe, 19 august, la 134 de ani de la nasterea lui George Enescu, site-ul www.enescu.tvr.ro, dedicat exclusiv celui mai important eveniment cultural al anului, Festivalului International George Enescu.
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Marti, 19 Iunie 2007
"Ne-am gandit la un mesaj mai direct, pentru ca am aflat ca femeile stiau despre cancerul la san, dar nu constientizau incidenta mare a acestuia" motiveaza mesajul campaniei "1 din 8 femei", Carmen Chipuc - Managing Director la Starcom, prima agentie de media din Romania finalista la Cannes Lions
Miercuri, 10 Decembrie 2008
Cine si despre ce va vorbi la evenimentul „Industria de marketing&comunicare si criza economica” din data de luni, 15 decembrie
Luni, 27 Noiembrie 2006
Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pâna acum în jurul Prigat, potrivit agentiei, spotul Bona vine ca o continuare a executiilor Cainele, Pescarul, Trambulina si Dublura de picioare
Joi, 14 Februarie 2019
Federatia Romana de Fotbal si Romstal au anuntat joi, 14 februarie, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Academia Romstal, incheierea unui parteneriat cu o durata de patru ani prin care compania romaneasca, lider in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii si materiale pentru...
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Vineri, 07 August 2020
In cea de-a patra stagiune Teatru in TVR, organizata de Televiziunea Romana, spectacolul „Mazurka” s-a jucat in Gradina TVR in seara de miercuri, 5 august, in prezenta unor inalti reprezentanti diplomatici: Ambasadorul Statelor Unite, Adrian Zuckerman, Ambasadoarea Austriei, Isabel Rauscher, precum si...
Marti, 16 Ianuarie 2018
Cele mai grele proiecte la care a participat: Transparentizarea activitatii CNA si reglementarea aparitiei minorilor in reclame
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
Joi, 16 Septembrie 2010
TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
Vineri, 26 Mai 2017
Adresata studentilor de la diverse facultati, competitia dedicata creativitatii a fost organizata in luna mai cu ocazia Zilei Europei si s-a inscris in campania lansata de Comisia Europeana, „Europe in My Region"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: