IMAGE PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. 500 de beneficiari pe an.
Joi, 29 Octombrie 2015


adplayers. Iulian Toma

IMAGE PR scoate din buzunar un proiect de 10.000 de euro, dupa cum a aproximat pentru adplayers Alexandru Paius, fondatorul agentiei, prima etapa a bugetului de modernizare a invatamantului de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC).

Parte dintr-o serie de proiecte ocazionate de aniversarea de 20 de ani a agentiei de relatii publice, Image PR a incheiat un parteneriat pe 7 ani cu cu Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism si Știintele Comunicarii (FJSC) si Asociatia Proiect Urban pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil. Intr-un prim pas, peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total.

Prima agentie de relatii publice care a renovat si dotat complet o sala de curs din cadrul unei facultati din Romania, echipa agentiei a reconstruit totul de la “rosu”: de la refacerea peretilor, tavanului si pardoselii pana la noul mobilier si dotarea acesteia cu mijloace tehnologice moderne, gratie unui parteneriat cu BenQ Romania. Dispunand de cele mai noi tehnologii interactive din zona de educatie, studentii vor avea posibilitatea sa isi prezinte Wi-Fi proiectele, direct de pe smartphone sau tableta. In plus, sala va dispune de o biblioteca proprie, ce contine carti de specialitate, recomandate si oferite de consultantii IMAGE PR.

„Credem in oameni si in educatie. In industria comunicarii, valoarea serviciilor de calitate se datoreaza oamenilor pregatiti” a declarat Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE PR. “Ne dorim sa fim in continuare aproape de generatiile viitoare, sa-i ghidam, sa le intelegem aspiratiile si in special modul de a gandi, si astfel sa reusim sa construim impreuna piata de comunicare a urmatorilor 20 de ani”.

Conform reprezentantilor agentiei, in fazele urmatoare ale proiectului, IMAGE PR se va implica activ in educarea studentilor, prin organizarea de competitii pe teme de comunicare, prin participarea la cursuri si seminarii sau prin atragerea de profesionisti din diferite sfere ale industriei comunicarii pentru a participa la cursurile derulate in facultate.

„Ne bucuram ca am gasit un partener care intelege necesitatea investitiei in sistemul de educatie din Romania, mai ales in anul in care facultatea noastra implineste 25 de ani” a declarat Prof. Univ. Dr. Viorica Paus, Decanul Facultatii de Jurnalism si Știintele Comunicarii. “Colaborarea cu IMAGE PR a inceput anul trecut, cand am lansat campania aniversara «De 150 de ani, valorile predau valoare. Aici, la Universitatea din Bucuresti». Avem o viziune comuna si sunt convinsa ca vom continua sa dezvoltam proiecte care ne vor ajuta sa avem generatii tot mai pregatite, chiar de pe bancile facultatii”.

Vechi partener al agentiei, multi studenti de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii au participat la internship-urile bianuale IMAGE PR, agentie care a participat dealtfel si la diverse dezbateri, cursuri sau seminarii organizate in cadrul institutiei de invatamant. In prezent, 11 dintre cei 21 de consultanti ai agentiei au urmat studiile FJSC.

Mai 


PUBLICITATE: