Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
Luni, 09 Mai 2016


Printre acestea se numara atragerea unui numar de peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.

adplayers. Iulian Toma

Reunind 25 de companii cu peste 500 de angajati si cifre de afaceri estimate de adplayers la 40 si 50 milioane de euro, membrii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor din Industria Publicitara din Romania (APIIP.ro) au trasat obiectivele organizatiei pe 2016. Acestea au fost prezentate in cadrul primei intalniri Club APIIP 2016 a membrilor asociatiei.

Cele mai multe companii care fac parte din APIIP sunt din domeniul materialelor si echipamentelor din industria publicitara (9), urmat de companii din categorii de servicii Print, Sign, POSM, promotionale si alte servicii conexe.

Prima editie Club APIIP 2016 s-a bucurat de prezenta tuturor membrilor dar si a unor invitati din industria publicitatii, interesati sa adere la Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria Publicitara ori sa participe in anul 2016 la evenimentele organizatiei. Membrii APIIP isi mai propun sa relanseze activitatea celei mai importante structuri asociative ce reuneste companiile producatoare si importatoare din industria publicitara.

Presedintele APIIP - Zsolt Rudnyanszky, impreuna cu cei doi vicepresedinti - Camelia Buda si Cristian Dumitru, au subliniat mai multe obiective, in detaliu. Printre initiativele anului 2016 se numara atragerea unui numar mai mare de membri ( peste 40 ), promovarea companiilor si industriilor reprezentate in spatiul media si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai produselor si serviciilor oferite de companiile care au aderat la asociatie.

Noul APIIP.RO

Au mai fost discutate, printre altele, transformarea noului site APIIP intr-o platforma de informare pentru industrie, promovarea membrilor asociatiei in cadrul evenimentelor de profil  sau participarea cu stand la targul Corporate Gifts Show din 29 septembrie - 1 octombrie 2016.

Promovarea membrilor APIIP potentialilor clienti, un alt obiectiv important al asociatiei, este urmarit prin mai multe proiecte si canale de comunicare: 

Din prioritatile subliniate au fost enumerate continutul apiip.ro
site-ul asociatiei, cultivarea unei legaturi permanente cu partenerii media APIIP sau canale media care au ca obiectiv  promovarea continutului jucatorilor din industria publicitara dar si actualizarea unui continut relevant pe retelele de socializare cum ar fi Facebook, Youtube sau LinkedIn.

Transmiterea unui newsletter electronic cu noutati si informatii privind activitatile si proiectele APIIP si ale membrilor asociatiei este o alta prioritate stabilita in intalnirea Club APIIP. La aceasta se adauga si alte proiecte de promovare a producatorilor romani la export in cadrul unor evenimente internationale. Mai mult, pe viitor, membrii asociatiei si-au exprimat speranta ca organizatia ar putea participa inclusiv la targuri internationale ale industriilor reprezentate local in asociatie.

Participanti Club APIIP 2016

Sebastian Vasilescu, General Manager, SAMDAM

Lucian Matei,  SALES MANAGER-INDUSTRIAL Channels, 3M ROMANIA

Corina Niculescu, Sales Manager Coordinator, 3M ROMANIA

Marius Buiculescu, General Manager, ATIP DESIGN

Lazar Panov, Director General, GEKO

Camelia Buda, Vicepresendinte, APIIP/ EUROEXPO SRL  

Zsolt Rudnyanszky, Presedinte APIIP/J&J Displays             

Cristian Dumitru, Vicepresendinte APIIP/Z Spot Media  

Diana Popa, Head Of Sales & Business Development, PLASTYPROD

Alina Digniri, Director Marketing, ETC INTERNATIONAL

Lavinia Pop, General Manager , PIN PLUS PIN

Cosovanu Andrei, Chief Executive Officer, ARENA WEB CONCEPT

Relu Liciu, Publisher, PRINT MAGAZIN

Mircea Aprofirei, Publisher, AFACERI POLIGRAFICE

Iulian Toma, Publisher, ADPLAYERS

Radu Mihai, Publisher, UNIVERSAL SIGN

Ligia Ciornei, Media, AFACERI POLIGRAFICE

Bogdan Vasilescu, General Manager, GRUP TRANSILVAE

Iuliana Moraru, Director zonal, GEPLAST

Radu Parlog,  General Manager KLASS

Eduard Popa, Director General  AIRLIGHTING

Simona Mazilu, Director de proiect, EUROEXPO

Alexandru Drobrescu, Product Manager, MONS MEDIUS

Eduard Traian Popescu , Director General, TROPEUM

Rodica Chirculescu, Marketing&Sales Manager, SIMACO ADVERTISING

Ioan Radu, General Manager, PROSINCO

Octavian Georgescu, Director Executiv, MEDIASIGN GROUP

Catalina Achim, Director Executiv, SPIROPLASTIC

Andreea Zlateanu, Product Manager,  Antalis Romania

Alina Penciu, Communications & PR Manager, Antalis Romania

Adrian Ungureanu, Managing Director, EUROPAPIER


Mai mult in Productie Publicitara, Promotionale, Print & Packaging


PUBLICITATE: