DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
adplayers. Iulian Toma

DNA  inspira marketingul radio. Directia Nationala Antistress, proiectul de comunicare postului de radio RockZone ( cu initialele DNA scoase in evidenta), te baga la racoare! Postul de radio online (rockzone.ro)  emite 24 din 24, sapte zile din sapte si se relanseaza in aceasta luna printr-o serie de evenimente si concerte care vor avea loc la Vama Veche, in perioada 19-28 august 2015.

”Rockzone.ro a aparut din dorinta de a le oferi iubitorilor de rock postul de radio pe care si-l doresc si de a umple un gol in peisajul mass-media romanesc. Nu mergem pe carari batatorite dar nici nu reinventam roata. Prin urmare propunem o combinatie unica de rock si cultura” a declarat pentru adplayers Andreea Billig (foto), realizator de programe cunoscut in spatiul radio romanesc si consultant PR al statiei.

Potrivit Andreei Billig), RockZone.ro emite doar online si poate fi ascultat pe PC, tableta, smartphone. Conform reprezentantilor postului, Rockzone.ro are in prezent o medie de 3.000 de ascultatori pe zi, grupati in marile zone urbane ale Romaniei dar si in tari precum Marea Britanie, Brazilia, Polonia.

„Deloc intamplator, lansarea oficiala Rockzone.ro are loc in cadrul Romania Film Festival de la Vama Veche. Pana la sfarsitul acestui an, Rockzone.ro are ca obiective cresterea awareness-ului in randul publicului si a comunitatii culturale romanesti, reflectata in numar de ascultatori si parteneriate precum si atragerea de venituri din publicitate.  Avem in plan si intrarea in FM”.

LA BUTOANE: Andy Stanescu, Liviu Zamora, Alexandru Gheorghias, Marcel Platon, Monica Apostol.

Grila de programe include emisiuni realizate de profesionisti cu experienta de radio ­ Andy Stanescu, Liviu Zamora, Alexandru Gheorghias, Marcel Platon, Monica Apostol.  De la Rock.escu - emisiunea dedicata muzicii rock romanesti, la Aerobaza Kamikaze - emisiunea de satira si umor realizata de echipa Kamikaze sau 4 Usi, fiecare ascultator va gasi ceva pe gustul sau. in play-list-ul postului se regasesc nume consacrate ale muzicii rock autohtone si internationale dar si trupe din noul val.

"Nu dam lectii, dam doar muzica buna si povestile ei frumoase. Cultura, talk-show, acorduri dintr-o lume care vibreaza la frumos. Cea mai importanta descoperire a secolului 20, muzica rock, are casa ei la noi. Ascultati-ne, cautati-ne, vrem sa ne imprietenim. Daca iubiti muzica inseamna ca suntem prieteni de-o viata,”spune Bogdan Iatan, initiatorul proiectului

Pubicul este echilibrat 40 % femei, 60% barbati, cu varste cuprinse intre 25 si 44 de ani. publicul ascultator este echilibrat, 60% masculin, 40% feminin si provine din zonele urbane ­ marile orase ale Romaniei (top patru fiind alcatuit din Bucuresti, Timisoara, Cluj, Constanta)., dar exista si un public international. Billig afirma ca Rockzone este ascultat si in Marea Britanie, Brazilia, Polonia. 

Mai mult in Media


PUBLICITATE: