Rezultatele cautarii dupa : "adplayers"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 02 Decembrie 2008
Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Sambata, 17 Decembrie 2011
Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro, valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice – compania de PR din Leo Burnett România, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Joi, 16 Martie 2006
Cu cifra de afaceri de 300.000 EUR in 2005, agentia de consultanta pentru branding si design interactiv si-a deschis un birou strategic in capitala, condus de Stefan Liute, Strategy Director si co-fondator Grapefruit
Vineri, 23 Octombrie 2015
Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Luni, 25 Septembrie 2006
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru s-a clasat prima din Romania la festivalul de publicitate organizat de Asociatia de Advertising din Letonia, care a premiat in acest an GMP cu 2 Aur si 1 Argint, McCann – 3 Argint, Propaganda – 1 Argint
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Joi, 15 Noiembrie 2018
„Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Miercuri, 08 August 2018
Furnizori de servicii de productie pentru marketing si comunicare sunt la randul lor revoltati. In timp ce acestia achita facturi la materiale si servicii in procesul de productie la 30-45 de zile, clientul si marca pentru care lucreaza are deja 135 de zile si a amanat deja plata la peste 160 de zile.
Vineri, 05 Februarie 2016
Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.
Luni, 02 Octombrie 2006
Performanta celor 475 de înscrieri înregistrate în cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Luni, 15 Februarie 2016
In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT), 3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
ALTE CAUTARI
»
internetului (105)
»
4301 (1)
»
4244 (1)
»
3080 (1)
»
knorr 20 20 20 20 (1)
»
2546 (1)
»
1944 (11)
»
1943 (2)
»
digi 20 20 (5)
»
1934 (3)
PUBLICITATE: