(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Selenis va realiza o platforma online de comunicare a politicii si a proiectelor de CSR ale Carpatcement Holding, aceasta urmnd sa fie lansata la finalul lunii septembrie, informeaza oficialii agentiei de consultanta online. Platforma de comunicare www.carpatcementcsr.ro va fi lansata la finalul lunii septembrie.
Oficialii Carpatcement Holding au declarat pentru AdPlayers ca, n Romnia, compania a investit n actiuni de CSR cte 300.000 de euro n 2004 si 2005.

Potrivit agentiei, reprezentantii Carpatcement au decis sa foloseasca mediul online pentru a creste transparenta n privinta raportarii actiunilor de responsabilitate sociala ale companiei si pentru a facilita stabilirea de noi parteneriate.
Dragos Dehelean (foto), Director General Selenis spune ca tot mai multe companii au nceput sa foloseasca cea mai legitima forma de comunicare despre actiunile lor de CSR. Nu aceea a declaratiilor, ci a rapoartelor publice.
Tot el le recomanda specialistilor n comunicare din companii sa foloseasca internetul pentru publicarea rapoartelor de CSR. Internetul ofera transparenta actiunilor pe care le face o companie, iar transparenta aduce ncredere din partea stakeholder-ilor.
AdPlayersFile Selenis, Carpatcement Holdingn parteneriat cu JTI Romnia, agentia de consultanta n comunicare online Selenis a mai realizat n aprilie 2006, site-ul www.responsabilitatesociala.ro, primul portal romnesc de CSR. n prezent, agentia lucreaza pentru clienti ca JTI Romnia, Carpatcement Holding, BRD Groupe Societe Generale, UPC Romnia, CIEL Romnia, Tuborg Romnia.
Carpatcement Holding face parte din grupul international HeidelbergCement si este lider pe piata de ciment din Romnia unde si desfasoara activitatea din 1998. Potrivit companiei, Carpatcement Holding acorda o atentie deosebita proiectelor de responsabilitate sociala, fiind una din cele mai active organizatii n privinta protectiei mediului, dezvoltarii comunitatilor locale, urbanismului si arhitecturii, spun reprezentantii firmei.