Ema Prisca este Associate Creative Director la Graffiti BBDO
Miercuri, 20 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Ema Prisca, s-a alaturat din septembrie departamentului de creatie al Graffiti BBDO. Unul dintre cei mai premiati creativi din publicitatea româneasca, potrivit agentiei de publicitate conduse de Catalina Cernica, Ema Prisca va coordona activitatea echipei creative din pozitia de Associate Creative Director, alaturi de Bogdan Mirica.

Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca a mai lucrat, printre cele mai recente conturi de comunicare, pentru BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G, sau Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.

"Alaturi de cineva care nu-ti impune propria ruta" 

Ema Prisca este Associate Creative Director la Graffiti BBDOMotivând alegerea agentiei, Ema Prisca (foto) a declarat AdPlayers: “Pentru ca eu si Graffiti am putea sa ne raspundem reciproc la întrebarea “încotro?” . E încurajator sa pleci la drum alaturi de cineva care nu-ti impune propria ruta, ci e suficient de deschis si accepta sa arunce o privire si pe harta ta.”, a mai spus ea.

În noua titulatura, Ema Prisca se va implica direct în coordonarea strategiei de creatie pe toate conturile agentiei, precizeaza oficialii Graffiti BBDO. Din pozitia de copywriter, meserie exersata cu succes în ultimii 7 ani, la Leo Burnett, Tempo si Focus Publicis, dupa cum spune agentia, Ema Prisca si-a format un palmares bogat de premii la festivaluri cum sunt Epica Awards, Golden Drum, Ad’Or, AdPrint sau EFFIE Awards.

Consolidare a resurselor agentiei

Numirea noului Associate Creative Director, sustine Graffiti BBDO, face parte din amplul proces de consolidare a resurselor agentiei si atragerea celor mai bune talente de pe piata.

Anuntat recent - odata cu desemnarea noului Managing Director, Catalina Cernica, în luna august – acest proces, promite agentia, va continua în perioada urmatoare si va viza principalele departamente (Creatie, Strategie, Client Service, Productie).

“Prima agentie de publicitate din Romania”, dupa cum se pozitioneaza compania, Graffiti BBDO a fost înfiintata în 1991. Afiliata din 1992 la reteaua BBDO, Graffiti BBDO este, potrivit oficialilor de comunicare, unul dintre liderii pietei locale de comunicare, în mod constant premiata atât la festivaluri de creatie - Epica, New York Festivals, Ad’Or – cât si la competitii ale eficientei – EFFIE Awards Romania.


PUBLICITATE: