GMP a luat fata McCann la festivalul de publicitate Golden Hammer 2006
Luni, 25 Septembrie 2006
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Golden Hammer 2006 si-a anuntat castigatorii. Festivalul de publicitate al Marii Baltice a avut loc intre 21 si 22 septembrie, in Letonia. Premiile -  Grand Prix, Golden Hammer si Silver Hammer sunt acordate celor mai bune lucrari inscrise in fiecare din cele 9 sectiuni.

GMP, prima la Golden Hammer din Romania

La editia din acest an, din Romania, au fost premiate doar 3 agentii, altele reusind sa obtina doar nominalizari . GMP a castigat 2 Golden Hammer si 1 Silver Hammer (2 Aur si 1 Argint) si  primul loc dintre agentiile din Romania. De la Golden Hammer au mai plecat, insa cu premii de argint, agentiile McCann Erickson - 3 Silver Hammer si Propaganda - 1 Silver Hammer.

GMP a luat Aur pentru Grovana si pentru Mandra, iar cu BOOM Comedy agentia condusa de Felix Tataru a convins un Argint. Departe de performanta inregistrata cu un an in urma cand agentia condusa de Bogdan Enoiu a urcat pe scena pentru a i se inmana trofeul de Agentia Anului, McCann Erickson a luat 3 Silver Hammer (Argint) cu Porcul, Wild Christmass si Tick. Un Silver Hammer a mai luat agentia Propaganda, cu intrarea Hello!

Doua Grand Prix-uri au plecat, la editia din acest an, in Finlanda, la agentia Bob Helsinki Oy, unul in Cehia la Euro RSCG Praga, si unul la agentia ZOOM! din Letonia.

961 de lucrari, din 16 tari

In acest an, competitia a inregistrat, un numar de 961 de lucrari din 16 tari, in crestere cu 27% fata de anul trecut. In festivalul organizat de Asociatia de Advertising din Letonia (Latvian Advertising Association), lucrarile se intrec in doua competitii – Creative Awards, Media Awards.

La editia din acest an de la Golden Hammer au participat lucrari din Belorusia, Bulgaria , Cehia, Estonia, Finlanda, Ungaria, Italia, Letonia, Lituania, Norvegia, Romania, Russia, Slovakia, Slovenia, Olanda si Ucraina.

Cele mai multe inscrieri in competitie au fost din Letonia - 258 intrari, Estonia – 201 intrari si Ucraina  – 152. Toate lucrarile sunt evaluate in 9 categorii si 2 jurii-  Juriul de Creatie si Juriul de Media.

Golden Hammer (www.hammer.lv) include sectiunile TV, Print, Outdoor si Publicitate Sociala, Art Direction, Campanii de Advertising, Media, Interactive si, din acest an, sectiunea Radio.

Din juriul competitiei de creatie a facut parte, din Romania, si Adrian Botan, Creative Director la McCann Erickson pe Europa Centrala si de Est.


PUBLICITATE: