Buget de 5 Milioane EUR pentru Selected Gold de la Elite
Luni, 10 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Elite a lansat o noua cafea premium sub marca Selected Gold. Cel mai important producator de cafea ambalata din Romania, potrivit companiei, Elite a lansat noul produs pe piata romaneasca, in cadrul unui eveniment special organizat astazi, la Clubul Fratelli din Bucuresti.

“Bugetul de marketing si comunicare al Selected Gold se situeaza in jurul valorii de 5 Milioane EUR, incluzand toate activitatile de pe parcursul anului viitor”, a afirmat pentru AdPlayers,  Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA.

Matanya Schwartz a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca “Intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”.

Despre lansarea Selected Gold, executivul Elite Romania a mai afirmat „Dorim sa oferim prin cafelele noastre o experienta completa pornind de la calitatile intrinsece ale blendurilor, la tipurile de ambalaje care sa pastreze intacte calitatile produsului cat mai mult timp si sa usureze folosirea zilnica si, de asemenea, sa aiba un „look” extraordinar ”, a mai  firmat executivul,.

Prevazut cu un sistem “easy open” de aluminiu, potrivit oficialilor de comunicare ambalajul metalic special pastreaza nealterate proprietatile cafelei Selected Gold, fiind mult mai usor de folosit un timp mai indelungat decat pachetele traditionale.

De 12 ani in Romania – Elite face parte din grupul international Strauss – Elite care detine, potrivit companiei, 25% din piata de “food and beverages” din Israel, ocupa locul 6 la nivel modial in topul companiilor producatoare de cafea, avand pe langa branduri locale si internationale, parteneriate strategice cu Unilever, Danone si Pepsico.

Compania Strauss - Elite ocupa locul doi pe piata de cafea din Brazilia, primul producator de cafea la nivel modial ca volum (42.5 milioane saci de cafea verde in 2006. Grupul are activitate si pe piata Statelor Unite cu marcile „Max Brenner”, un concept unic de „chocolate bar” si cu salatele proaspete „Sabra”.

Conform oficialiklor de comunicare ai companiei, Elite Romania are expertiza perfectionata pe domeniul cafelei si este lider de piata in Romania incepand cu anul 2000. Compania are o capacitate anuala de productie de 12.000 tone de cafea, iar in 2006 cifra de afaceri a fost de 68 mil. EUR

PUBLICITATE: