McCann Romania este Agentia Anului la Golden Drum, pentru a doua oara consecutiv
Sambata, 20 Octombrie 2007

 

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“A fost mult mai greu”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan (foto)- CEE Creative Director la McCann Erickson, referindu-se la castigarea pentru a doua oara consecutiv a trofeului Golden Rose, premiu ce recompenseaza cea mai buna agentie in competitie. „Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, adauga seful de creatie.

Referindu-se la ce anume l-a surprins in festivalul din acest an, Botan a afirmat ca “Pe partea de campanii ne-a cam surprins”. „Cred ca s-au schimbat criteriile de jurizare si a fost punctata mai mult interactivitatea campaniei, integrarea ei, spre deosebire de anul trecut”.

„Daca te uti la premii (de campanii), acest lucru este destul de clar. Sunt campanii care nu se limiteaza numai la Tv si Print ci trec si in Internet si Innovative”, adauga executivul de creatie si deputy-ul agentiei de publicitate.

Despre participarea Romaniei in general la festivalul de la Golden Drum, Adrian Botan apreciaza ca a fost una foarte buna. „Clasamentul arata foarte bine. Avem Golden Drum-uri avem premii si nominalizari pentru Print, pentru Tv, e foarte bine”.

McCann Erickson  a castigat trofeul cu 46 de puncte, urmata fiind de Draft FCB Austria cu 31 de puncte, si colegii de la McCann Israel cu 24. Pe langa trofeul Golden Rose,  Agentia Anului la Golden Drum 2007 a mai castigat Grand Prix Print, 2 Golden Drum TV si 2 Silver Drum pe Tv si respectiv Print.

Intrebat cum vede neparticiparea la Golden Drum 2007 a agentiei Leo Burnett – castigatoarea Agentiei Anului la AdOr, „Nu sunt eu in masura sa comentez", a afirmat Adrian Botan. "Cred insa ca este o decizie constienta si evident ca nu este o intamplare, dar este mai bine sa comenteze ei acest lucru”.

Principala rivala a McCann Romania in festivalurile de publicitate, agentia de publicitate Leo Burnett & Target - castigatorarea trofeului Agentia Anului la AdOr 2007, nu a participat cu lucrari la Golden Drum 2007. Grupul Leo Burnett Romania a intrat insa in competitie la editia din acest an cu alte companii din structura grupului, cum ar fi unitatile de business reprezentate de 23, Starcom sau Starlink.


PUBLICITATE: