Rezultatele cautarii dupa : "1aa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Piata berii din Romania: Crestere cu 5,2% in 2019, scadere 1,6% in 2020. Estimare de crestere in 2021 la 4,6 miliarde lei
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
A inceput ca producator de biciclete si astazi fabrica automobile. ŠKODA AUTO, partener oficial principal al Tour de France din 2004.
Luni, 05 Iulie 2021
 ŠKODA ENYAQ iV serveste drept centru mobil de comanda (‘Red Car’) in 15 din 21 de etape, fiind folosita de directorul Turului, Christian Prudhomme. ŠKODA AUTO sponsorizeaza pentru al saptelea an consecutiv Tricoul Verde pentru castigatorul la puncte. Campania WeLoveCycling de anul acesta...
Proiectul TalentBet, de la The Alternative School, incepe in forta cu Cannes Week si prezentarea unei selectii exclusive de la Cannes Lions
Marti, 29 Iunie 2021
 Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Vodafone Romania, certificata ISO pentru eficienta energetica
Marti, 08 Iunie 2021
 ,,Certificarea ISO 50001: 2018 reprezinta inca un reper important in eforturile noastre de a ajunge la o amprenta de carbon „net zero” pana in 2040 si reflecta munca indelungata, consecventa si determinarea echipei Vodafone pentru a eficientiza cat mai mult consumul de energie electrica”, a...
Consolid8 lanseaza doua proiecte noi de crowdfunding si incurajeaza antreprenorii sa isi prezinte ideile de afaceri
Vineri, 04 Iunie 2021
Consolid8, prima platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru antreprenorii sociali si cei din industriile creative, a lansat doua noi campanii, „Sosete fara pereche” si „Detaliul Secession – Timisoara”. Potrivit reprezentantilor de comunicare, de la lansarea platformei...
,,Paseste cu incredere in scoala reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
Miercuri, 02 Iunie 2021
 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
Formare profesionala de ultima ora pentru recalificare pe locuri de munca in tehnologie cu NewTech Academy si Wawiwa Tech Training, Israel
Luni, 31 Mai 2021
 Lavinia Chican, Partner McCann PR,  Board Member NewTech Academy: ,, NewTech Academy este un hub de educatie...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
Marti, 18 Mai 2021
 Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt...
Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori fondata de Impact Hub si ING Bank
Marti, 13 Aprilie 2021
 ,,Echipa Zitec s-a implicat activ atat in zona de dezvoltare a noilor functionalitati ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de continut, dar si in crearea unor interfete grafice mai usor de folosit. Mai mult, vom impartasi din experienta noastra catre comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice...
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021
 In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021
 In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata...
Cel mai mare ritm de crestere al abonatilor de mobil. Grupul Telekom Romania, in crestere cu 6.3%, pana la 1.65 milioane, mai multe contracte postpaid.
Marti, 06 Aprilie 2021
 Telekom Romania s-a evidentiat in cursul anului trecut printr-o crestere semnificativa a numarului de contracte postpaid de telefonie mobila, de 6.3%, pana la 1.65 milioane, tendinta care pare ca se continua si in 2021.
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Peste 200.000 de portii de mancare pentru cadrele medicale in lupta impotriva COVID-19 si familiile cu venituri mici. Program initiat de Asociatia Adi Hadean.
Joi, 18 Martie 2021
 Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
« 5 6 7 8 9 »