Campanie aniversara METRO 25 de ani in Romania. „Povestea METRO esti TU. De 25 de ani”.
Miercuri, 29 Septembrie 2021

 

Campanie METRO 25 de ani in Romania

AdPlayers. info

METRO Romania sarbatoreste 25 de ani de la deschiderea primului magazin in Romania prin actiuni dedicate angajatilor, clientilor si furnizorilor, acestea fiind desfasurate in campania „Povestea METRO esti TU. De 25 de ani”, anunta compania.

Campania de comunicare, mai presus de orice, este despre oameni, spun autorii. ,,Un manifest de recunostinta si multumire dedicat angajatilor, furnizorilor si clientilor care au facut povestea METRO sa fie una despre succes, respect si parteneriate de lunga durata. 17 angajati, mai mult de 1.500 de clienti si peste 20 de parteneri sunt alaturi de companie de un sfert de secol.”

Aniversarea este comunicata printr-o campanie ampla care include un mix de canale de comunicare integrate – interne si externe, atat online, cat si offline, aceasta propunandu-si sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta la valorile METRO Romania a angajatilor, clientilor si furnizorilor care sunt alaturi de companie inca din 1996.

„Aceasta aniversare este dedicata tuturor colegilor nostri din METRO, pentru ca ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicati si talentati. Clientilor nostri pentru faptul ca ne-au acordat toata increderea lor si partenerilor si furnizorilor nostri pentru expertiza cu care ne-au ajutat sa satisfacem cele mai exigente cerinte si nevoi ale cumparatorilor. Le multumim si le suntem recunoscatori ca au contribuit la construirea povestii de succes a METRO Romania in acesti 25 de ani” a declarat Adrian Ariciu, CEO, METRO Romania.

Aniversarea de anul acesta a fost marcata si printr-o serie de evenimente de sarbatorire, precum evenimentul din 28 septembrie de la Opera Romana Bucuresti. Colegi din METRO dar si reprezentantii Consiliului de Administratie au participat la gala aniversara in care personajele principale au fost cei 17 angajati METRO cu vechimea de 25 de ani in companie, care au fost onorati si aplaudati in acest cadru festiv pentru loialitatea si dedicarea cu care, zi de zi au contribuit la succesul clientilor METRO.

Un alt eveniment cadou pentru intreaga echipa METRO va fi un cooking show intern, pe data de 30 septembrie, la care toti angajatii METRO sunt invitati sa gateasca o reteta, exclusiv cu produse METRO chef, alaturi de invitatul special – Chef Nico Lontras de la Casa Timis. Cooking show-ul se desfasoara online, pe platforma Microsoft Teams iar bucatarul invitat va pregati o reteta speciala de biban de mare la Gastronometro. Cadouri aniversare sunt trimise catre toti clientii METRO si toti partenerii si furnizorii care sunt parte a povestii de succes.

„De-a lungul timpului, METRO si-a consolidat pozitia de lider al pietei de wholesale (en-gros), oferind de 25 de ani performanta si inovatie care au contribuit la dezvoltarea si modernizarea comertului din Romania cu solutii personalizate clientilor, experiente noi de cumparaturi, o gama extinsa de produse accesibile prin programul „Cumperi mai mult, platesti mai putin”, sisteme performante de logistica si gestionare a marfurilor dar si platforme de solutii digitale pentru afacerile HoReCa. Prin perspectiva celor 25 de ani, ne-am propus sa ramanem prima optiune a clientilor nostri profesionisti, pentru succesul continuu al afacerilor locale ale curajosilor antreprenori independenti” a adaugat Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.

Cu vanzari de 27.1 miliarde EUR in exercitiul financiar 2018/ 2019 si aproximativ 16 milioane de client in intreaga lume, METRO, lider in comertul en-gros (wholesale) la scara mondiala, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. Clientii pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate.

Compania sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor independente prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR.

Mai mult despre METRO, pe www.metroag.de  

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, HR, Resurse Umane

 


PUBLICITATE: