United Media Services, singura agentie din Romania in Top 75 Global: Fastest Growing Companies, Adweek. Compania condusa de Dana Bulat urca in clasamentul global in care sunt doar 6 agentii media.
Vineri, 08 Octombrie 2021

 


Credit. ADWEEK

Dana Bulat, General Manager, United Media Services: ,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat fiind ca de 15 ani nu incetam sa evoluam de la an la an pentru a ne pastra relevanta si a ne plasa in primele randuri ale industriei de advertising, o industrie dinamica, cu jucatori puternici si consacrati.”

AdPlayers. Iulian Toma

Pentru al doilea an consecutiv, agentia romaneasca de media full-service United Media Services este prezenta in topul global Adweek al agentiilor independente, cu cea mai mare crestere (Adweek Global Top 75: Fastest Growing Agencies).

In plus, agentia a reusit sa urce cateva pozitii fata de clasarea anterioara, fiind acum pe locul 65. Performanta este cu atat mai mare cu cat in top sunt prezente doar 6 agentii de media, United Media Services fiind singura agentie din Romania inclusa in intregul clasament.



“Adweek este una dintre principalele publicatii internationale ale industriei de comunicare pe care o citesc si o respect de multi ani de zile. Prin urmare, aceasta pozitie in topul agentiilor cu cea mai mare dezvoltare, la nivel mondial, reprezinta pentru mine o mare onoare si recunoastere a muncii pe care o depunem in agentie, zi de zi” motiveaza importanta premiului Dana Bulat, General Manager, United Media Services.

,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat fiind ca de 15 ani nu incetam sa evoluam de la an la an pentru a ne pastra relevanta si a ne plasa in primele randuri ale industriei de advertising, o industrie dinamica, cu jucatori puternici si consacrati.”

Topul Adweek onoreaza 75 de agentii de top din lume, din toate categoriile, de la consultanta B2B la marketing digital, tech, media sau domenii creative. Pentru a fi eligibile, agentiile trebuie sa ofere cifrele financiare pe ultimii trei ani de zile (2018-2020) si sa aiba venituri de cel putin USD 250,000 in 2018. Distinctia premiaza doar companiile care au obtinut rezultate exceptionale in toti acesti trei ani de zile.

,,Si pe viitor vom continua sa investim in dezvoltarea serviciilor digitale, in adoptarea de noi tehnologii si in studii aprofundate de consumator care sa ne permita sa intelegem si mai in profunzime tendintele pietelor pe care activeaza clientii nostri,” a mai adaugat Dana Bulat.

United Media Services este o agentie full-service, cu focus digital, cu biroul in Bucuresti si cu capacitati de coordonare regionala. Agentia lucreaza in prezent pentru mai mult de 60 de clienti si 100 de branduri din categorii dinamice si pline de provocari, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.

„Daca sa conduci o agentie in timp de pandemie este dificil, sa o duci spre succes in timp ce intreaga planeta se afla in lockdown a reprezentat o munca de Sisif. Pe masura ce pandemia de Covid-19 a coborat peste industria globala de publicitate, agentiile s-au straduit sa gaseasca modalitati de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek.

,,Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele si-au inchis portile sau au fost achizitionate de agentii mai mari sau holdinguri de companii, in timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocarii si au putut sa ramana in business, evitand disponibilizarea de personal si ramanand profitabile,”

Adweek este una dintre sursele principale de informatie si insight-uri din ecosistemul de brand marketing. Prima data publicata in 1979, revista multi-premiata Adweek atinge o audienta de mai bine de 6 milioane de profesionisti, prin platforme multimedia ce includ: print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media si aplicatii mobile.

Rezultatele complete ale Adweek 75: Fastest Growing pot fi accesate si online aici si in cel mai nou numar din print al Adweek, lansat pe 4 octombrie la New York.

Mai mult despre United Media Services

Mai mult Business, Media,  


PUBLICITATE: