Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct" , cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
Joi, 23 Septembrie 2021

 

Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.

AdPlayers. info

Mihaela Petrovan, fondatoarea agentiei More tan Pub si ale evenimentelor ,,Marketing in Direct" ,  dupa ce si-a facut cunoscuta, inca de anul trecut, intentia de a se retrage din compania fondata in 2003 – cedeaza managementul More Than Pub Catalinei Georgescu, expert in vanzari si marketing.

Potrivit fondatoarei More than Pub, Catalina Georgescu aduce in companie o experienta de 20 de ani in vanzari si marketing in piata farmaceutica si de beauty (produse dermatocosmetice), in diverse structuri de business: atat start-up-uri, in care bugetele erau eficientizate si completate de dedicare si implicare maxima, cat si afaceri consolidate, dar in plina dezvoltare, precum si multinationale, unde bugetele au multe zerouri.

Georgescu a combinat cu succes campanii ATL, BTL, TTL si, la ultima companie la care a lucrat timp de peste 5 ani, a realizat o adaptare rapida a strategiei de marketing ?i comunicare (interna ?i externa) la noua realitate pandemica, a gasit echilibrul perfect intre off-line si online pentru atingerea obiectivelor de business.

Aduce  "the other side of the story"

Acum, schimband tabara, aduce in agentie "the other side of the story": o abordare pragmatica in ceea ce priveste strategia optima de atingere a obiectivelor ?i gestionarii bugetelor din perspectiva clientului - in linie cu abordarea deja orientata catre rezultate a agentiei More than Pub. Dincolo de concretetea cifrelor, a KPI-urilor sau strategiilor pragmatice, emotia si seriozitatea sunt cele care construiesc relatii pe termen lung, fie cu clientul, fie cu un partener de afaceri, caci, nu-i asa, fiecare ne-am dori sa stim ca cei care se ocupa de noi ne trateaza cu asumare si implicare. Strategia pe termen lung pe care Catalina si-a asumat-o preluand conducerea agentiei este de a oferi consistenta relatiei de afaceri si de a superviza intr-un mod colaborativ toate etapele necesare implementarii campaniilor clientilor agentiei.

„Traim vremuri complicate si incerte, iar companiile vor sa isi securizeze business-urile cu actiuni de marketing pe termen scurt. Trade marketing-ul este in plin elan, caci genereaza cresteri rapide ale cifrelor de vanzari si ale volumelor, insa nu genereaza fidelizarea clientilor, ba din contra. Pe de alta parte, din 2020 incoace, mai mult ca oricand oamenii se conecteaza la branduri prin oameni, vor sa simta emotii si trairi autentice in mesajele care ajung la ei. Consistenta relatiei este data din ce in ce mai mult de autenticitatea, responsabilitatea si implicarea cu care esti alaturi de cel caruia i te adresezi. Aasadar, spontaneitatea si mesajul personalizat este cheia pentru a construi legaturi trainice. Fiecare cuvant conteaza, de la situatiile complexe, pana la cele mai simple. In aceste contexte personale si sociale complicate avem nevoie sa comunicam usor, empatic, onest, intr-un mod care ne apropie. Este ceea ce ma reprezinta si ceea ce apreciez foarte mult la Mihaela si la stilul de comunicare More than Pub; de fapt este ceea ce ne-a apropiat de la bun inceput” a spus declara Catalina Georgescu, Managing Director More than Pub.

,,Vazand si rezultatele obtinute de clientii agentiei am fost si mai impresionata de cat de mult conteaza creativitatea si intelegerea grupurilor tinta versus bugetele cheltuite. Intotdeauna am pus foarte mult suflet in tot ceea ce am facut...poate chiar prea mult, insa pentru mine acesta este un vector important a succesului, caci lucrand cu pasiune, depasesti multe bariere, gasesti solutii la provocarile interioare si exterioare. Si pentru cei cu care lucrezi entuziasmul este molipsitor. Stiu ca a prelua conducerea unei agentii va fi o experienta aparte. Provocarea principala as putea-o descrie printr-o metafora: sunt in situatia unei mame care… brusc, nu mai are un copil, ci mai multi, pe care evident trebuie sa ii iubeasca la fel de mult. Insa, cu o inima mare, cuprinzi tot ;) Ca proiecte de viitor in More than Pub, evident zona de new business va contine branduri de skincare, carora sa le construim in acelasi mod natural, atipic si avangardist vizibilitate, notorietate si comunitati fidele, dar sa le si crestem vanzarile.”

„Tot ceea ce-mi lipseste mie – diplomatie, rabdare, gasirea caii de mijloc intr-o negociere, delicatetea si chiar abilitatea de a delega si responsabiliza – Catalina are din plin. Si ma bucura enorm acest lucru! In plus, imi aduce multa satisfactie sufleteasca sa stiu ca las munca mea de atatia ani pe mana unui PROFESIONIST desavarsit si a unui OM integru, cu care rezonez din toate punctele de vedere.” a motivat alegerea, Mihaela Petrovan, Fondator More than Pub.

,,Recunosc, si pentru mine va fi o provocare - insa una necesara pe care mi-o doresc de multa vreme – sa am alaturi un partener cu care sa ma consult. Urmatorul an, cat voi mai sta in umbra Catalinei pentru a o ajuta sa preia clientii si sa inteleaga procesele de lucru din agentie, imi va permite sa ma detasez usor-usor de meseria de Comunicator si sa ma dedic integral vocatiei mele non-comerciale, Asociatia BookLand, care mi-a transformat viata si care ma ajuta sa o schimb si pe a copiilor din mediul rural, dandu-le o sansa la educatie in conditii civilizate.” a concis Petrovan.

Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.

More than Pub este o agentie integrata de Marketing Public Relations, Consumer & Marketing Communication, Digital Marketing, Web, proiecte speciale ATL-BTL, care de 16 ani creeaza strategii de comunicare si livreaza rezultate garantate intr-o maniera nonconformista, autentica si eficienta. Rezultatele sunt confirmate de parteneriatele de foarte lunga durata cu branduri precum Asevi, Ciserom, Deutsche Leasing, Still Romania si multe altele.

Mai mult in AdPlayersREPORT, Agentii, Agentii de PR,


PUBLICITATE: