Rezultatele cautarii dupa : "zile"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Vineri, 07 Aprilie 2006
Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE, marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Miercuri, 01 Martie 2006
Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Miercuri, 15 Februarie 2006
La doar un click de mouse, iubitorii sporturilor de iarna sa pot vedea live pe internet cum este vremea si cum se schiaza pe partiile de la Mogosa, Parang, Harghita Bai, Poiana Brasov, Feleac, Vatra Dornei, Straja si Sinaia
Miercuri, 15 Februarie 2006
Managing partner-ul Imedia mai sustine ca "Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia"
Luni, 23 Ianuarie 2006
Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor
Marti, 17 Ianuarie 2006
Lansat la inceputul lunii ianuarie de agentia Ninespices, NoulYaris.ro a adus in showroom-uri peste 100 de oameni in primele doua saptamani, campania online fiind derulata in reteaua Boom.ro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: