Program Ad’Or 2006 "in constructie"
Luni, 15 Mai 2006

Program Ad’Or 2006 in constructie

.

Program Ad’Or 2006 in constructie

.

Program Ad’Or 2006 in constructie

.

( AdPlayers.ro ) Programul Ad’Or a fost batut in cuie. Interesant este ca editia din acest an nu este asa de parasita, cum pare la capitolul agentii de publicitate inscrise in festival. Cu 2 zile inainte de inceperea ostilitatilor, astazi, 15 mai 2006, la ora 16:00, in dreptul unor speakeri invitati sa sustina seminariile Ad’Or  de peste 2-3 zile sunt trecute in acest moment o serie de “puncte , puncte” ( foto).

Oliver Kapusta – Creative Director, GMP

Una din informatiile interesante despre seminariile festivalului, confirmata si de surse din piata este un nou creative director GMP, Oliver Kapusta (ex-membru in juriul AdPrint 2006 si Executive Creative Director, Red Cell, Germania ). Acesta pare sa mareasca forta creativa a agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, agentie a carei creative director este Emilian Arsenoaiei. Pana la ora inchiderii materialului, oficialii GMP nu au putut fi contactati.

Cine crediteaza seminariile Ad'Or ?

Cativa dintre cei care nu au “creditat" cu lucrari festivalul vor credita totusi seminariile acestuia . Printre cei chemati sa sustina seminariile Ad’Or 2006 (cu intrarea libera in acest an) se numara si oficiali ai unor agentii care nu au considerat necesar sa inscrie lucrari.

Va reamintim ca, potrivit organizatorilor, in festivalul de publicitate local au inscris lucrari un numar de 21 de agentii de publicitate. Organizatiile care au considerat ca au lucrari care se pot bate in festivalul creativitatii locale sunt ADDV Euro RSCG, Brands&Bears, Capricorn Advertising, Foote Cone & Belding, GAV |Scholz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Icon Advertising, Imager, Leo Burnett & Target, Lowe & Partners, Media Biz, Mercury Promotions, OgilvyOne, Publicis Romania, Publicis Dialog, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, Young&Rubicam / Team Advertising, Utopium Advertising si Webstyler.

Va lasam placerea sa descoperiti mai jos si executivi ai unor agentii care au fost "convinsi" sa sustina seminariile festivalului Ad’Or 2006 dar nu si sa inscrie lucrari in festival. Printre agentii, AdPlayers a descoperit McCann Erickson, NextCap si Odyssey.

Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro

Program Ad’Or 2006 in constructie

Programul Ad’Or 2006

(sursa: ador.ro , 15 mai, 16:00 )

17 mai, miercuri – Ziua deschiderii 

11:30-12:30 – Conferinta de presa

WTCB, Sala Montreal (etajul 1)

Comitetul de Organizare Ad’Or 2006 alaturi de o parte dintre membrii Juriului (Jan LEUBE, Creative Director Scholz & Friends Berlin, Erich REUTER, Executive Creative Director McCann Erickson Munchen)

   

12:30-13:00 – Cocktail

WTCB, Holul Salii Montreal (etajul 1)

13:00 – Deschiderea expozitiei & interviuri

World Trade Plaza – programul expozitiei:

17.05.2006: Intrele orele 13:00 - 20:00

18-19.05.2006: Intre orele 10:00 - 20:00

Expozitie TVC, radio, web & print; standuri ale partnerilor si sponsorilor; oldies but goldies - expozitie retro AD ( colectie privata - Florian Ciobanu),

Stand Rospotline – Lurzer; 200 Best AD Photographers Worldwide projection

18 mai, joi – Ziua de “craft”

11:00-12:30 - Creativitate vs. Eficienta

WTCB, Sala New York (parter)

Lectie de Creativitate – cat de mult conteaza

Speakeri Invitati:

Razvan MATASEL, Research & Strategic Planning Director Leo Burnett & Target

Manuela NECULA, Head of Country Ogilvy Group Romania

Sorin PSATTA, Strategy & Research Director Graffiti BBDO

Sorin POPESCU, Managing Director Next Cap

Mirela ANGELESCU, Client Service Director GMP

Moderator: Adrian DURA, Presedinte RAAA

11:00-12:30 – Profesie: Creativ  - WTCB, Sala Montreal (etajul 1)

Cum sa devii un Art Director de succes

Cum sa devii un Copywriter de succes

Creative Directors de top arata ce cauta prezentand unul sau doi profesionisti din echipa proprie ca si poveste de succes

Speakeri Invitati:

Craita COMAN, Group Creative Director McCann Erickson

Ema PRISCA, Senior Copywriter, Leo Burnett & Target

…, Saatchi & Saatchi (art directori & copywriteri)

…, Scala JWT (art directori & copywriteri)

Ciprian BANICA, Copywriter, Mercury Promotions

13:00-14:30 - Lavazza - calendarul "Airlines" 2006 al faimoasei fotografe Ellen von Unwerth

WTCB, Sala New York (parter)

Sacha van der Pals, Account Supervisor Lavazza, Armando Testa Italia

Moderator: Adrian DURA, Presedinte RAAA

13:00-14:30 - Ghost Ad-ul - o specie pe cale de disparitie?

WTCB, Sala Montreal (etajul 1)

Lectie de Creativitate – cat de mult conteaza

Speakeri Invitati:

Bogdan NAUMOVICI, Creative Director Leo Burnett & Target

Adrian BOTAN, Deputy Managing Director & Creative Director, BV McCann Erickson

Emilian ARSENOAIE, Creative Director GMP

15:00-16:30 – Best video worldwide 2000 - 2005

WTCB, Sala New York (parter)

Proiectie 75 de spoturi din arhiva Lürzer

Moderator: Lucian Georgescu, Managing Partner, GAV|Scholz & Friends

15:00-16:30 – Umor vs. Sex in publicitatea romaneasca

WTCB, Sala Montreal (etajul 1)

Lectie de Creativitate – cat de mult conteaza

Speakeri Invitati:

Valentin SUCIU, Creative Director Odyssey

…, Leo Burnett & Target

Dan Petre, General Manager, D&D Research

…, Mercury Promotions

…, Daedalus Consulting

17:00-18:30 – Workshop sustinut de Erich REUTER – membru al Juriului

WTCB, Sala New York (parter)

Creativi cu cartile pe masa, studii de caz

Erich REUTER, Excutive Creative Director McCann Erickson München

17:00-18:30 – Porti spre publicitate

WTCB, Sala Montreal (etajul 1)

Leo Academy, Drum spre Golden Drum, Olimpiadele Comunicarii – un pas mai aproape de departamentul de creatie

Speakeri Invitati:

Laurentiu SEMENIUC, Strategic Planner Leo Burnett & Target

…, Graffiti BBDO (Drum spre Golden Drum)

Prof. Gabriel BRANESCU, Managing Partner badcat_

19 mai, vineri – Ziua Festivalurilor

(AdPrint, EFFIE, Golden Drum, EPICA)

13:00-14:30 - Romania in festivaluri internationale

WTCB, Sala Seoul & Mexico (etajul 1)

Speakeri Invitati:

Oliver KAPUSTA, membru al Juriului la AdPrint)

Bodgan NAUMOVICI, Creative Director Leo Burnett & Target (despre Cannes)

Cosmin EZARU, Creative Group Director Graffiti BBDO (despre EPICA)

Corina SARBU, Art Director Proximity (DMA International ECHO Awards)

15:00-16:30 – Invatand de la Golden Drum – Invitati straini la Ad'Or 2006

WTCB, Sala Seoul & Mexico (etajul 1)

Speakeri:

Ales PAVLIN, International Relations Director, Golden Drum

Lucian GEORGESCU, Ambasador Golden Drum in Romania

17:00-18:30 - Workshop sustinut de Jan LEUBE – membru al Juriului

WTCB, Sala Seoul & Mexico (etajul 1)

Creativi cu cartile pe masa, studii de caz.

Jan LEUBE, Creative Director Scholz & Friends Berlin

20 mai , sambata – Gala Premiilor

19:30-22:30 – Gala Premiilor Ad'Or 2006

World Trade Plaza

22:30-24:00 – Cocktail Gala Premiilor Ad'Or 2006

World Trade Plaza


PUBLICITATE: