Arctic a ales Loco, fara licitatie
Marti, 30 Mai 2006

Arctic a ales Loco, fara licitatie

.Arctic a ales Loco, fara licitatie

.Arctic a ales Loco, fara licitatie

.Arctic a ales Loco, fara licitatie

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Arctic a ales Loco, fara licitatieArctic a ales agentia Loco, Branding Communication. „Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna” , a declarat pentru AdPlayers Ioana Manea (foto), Managing Partner, Director Creatie si Strategie, la agentia de publicitate.

In urma deciziei de a lucra impreuna, Loco este agentia de brand Arctic si se va ocupa de serviciile „de strategie si creatie pentru toate activitatile de comunicare ale brandului, timp de 1 an”, adauga Ioana Manea.

Primele intalniri dintre Arctic si loco, Branding & Communication „au avut loc la inceputul lunii aprilie, contractul s-a semnat la finele lunii, iar luna mai a fost dedicata dezvoltarii conceptelor de creatie si productiei campaniei TV si presa”, a mai afirmat pentru AdPlayers Ioana Manea. „Filmarile s-au desfasurat pe 17 si 18 mai, iar campania a inceput pe 26 mai”. Desfasurata sub sloganul „Crede in tine”, campania Arctic se va derula in 2006 pe canale TV, presa, magazine (POSM).

Obiective

Principalele obiective urmarite de catre agentie in campanii sunt „consolidarea Arctic in pozitia de lider de piata si Improspatarea imaginii Arctic ca brand contemporan si de calitate”, sustine sefa si directoarea de creatie a agentiei. Comunicarea Arctic va avea acoperire nationala si are ca public tinta romanii activi si cu planuri de viitor.

Misiunea campaniilor? „Sa transformam Arctic intr-un brand placut, simpatic, drag publicului, in care acesta se poate recunoaste” si „sa convingem publicul exigent de calitatea si modernitatea produselor din portofoliul Arctic”, adauga oficialii agentiei.

Creativii Loco mai afirma ca Arctic este un brand care crede in puterea de a-ti urma visul si de a-l realiza, asa cum istoria sa recenta o si arata: de la frigiderele traditionale ale romanilor, la o gama completa de electrocasnice ultramoderne si performante si pozitie de lider de piata in numai 3 ani.

„Cu o voce de brand care recunoaste, respecta si incurajeaza initiativa, ambitiile si planurile de viitor ale romanilor, Arctic prezinta povesti ale unor viitori oameni de succes”, creioneaza Ioana Manea mesajul brandului si misiunea viitoare a agentiei de publicitate.

Creatia

„Arctic este un brand insufletit si entuziast, calauzit de dorinta realizarii viselor, ambitiilor si planurilor de viitor ale romanilor”, motiveaza Ioana Manea punctul de plecare al creatiei.

Cele mai recente executii, spune agentia, spoturile Oscar (30 sec.) si Umberto (30 sec.), aduc pe ecran personalitati creative (un actor, respectiv o jurnalista), care tintesc sus si au si facut deja primii pasi pe drumul pe care si l-au ales, chiar daca sunt inca la inceput.

„Un premiu pentru cel mai bun actor sau un interviu cu Umberto Eco sunt idealuri realizabile, cu efort si ambitie, pentru un tanar actor care deocamdata joaca pentru copii sau pentru o jurnalista care deocamdata scrie despre moda si mondenitati la o revista pentru femei...” sunt de parere responsabilii de creatie ai agentiei. “De fapt, adevarul fundamental care-i calauzeste atat pe romanii activi si ambitiosi cat si pe Arctic, e ca the only way is up”, conchide Ioana Manea.

Arctic a ales Loco, fara licitatieSpoturile au fost realizate in doua zile de filmare in parcul de la Mogosoaia si in platourile Castel Film de la Snagov. “Sunt foarte frumoase, e prima data cand nu am nici un comentariu...” a afirmat la prezentarea celor doua spoturi Monica Iavorschi (foto) - Director Marketing & Vanzari, Arctic.

Autorii

De la Arctic, autorii campaniei TV “ARCTIC - TINTESTE SUS” sunt Monica Iavorschi - Director marketing & vanzari, Gabriela Geana - Director comunicare si Raluca Cocu - Brand Manager.

Loco Branding & Communication lucreaza pentru arctic cu Ioana Manea - Managing Partner, Director creatie si strategie, Dana Popescu - Account Manager si Ionut Popescu - Art Director.

Spoturile sunt realizate cu sprijinul Abis Studio, Eduardo Vazquez - Regizor, Balthazar Yebra -  Director Imagine, Stefan Angheluta - Producer, Vlad Caprarescu - Production Manager,  Loredana Moise - Post-production Manager.

Agentia

Loco, Branding & Communication este o agentie de publicitate pentru toate serviiciile de comunicare (full-service) infiintata in 2005.  Potrivit companiei, Loco mai este agentie de brand (strategie & creatie ATL & BTL) pentru: Stalinskaya, Wembley (Prodal 94), Interra, Best Value, Arctic.

.Arctic a ales Loco, fara licitatie

.Arctic a ales Loco, fara licitatie

.Arctic a ales Loco, fara licitatie

Arctic a ales Loco, fara licitatie

AdFiles Info:

Nume lucrare: Oscar, Umberto

Agentie: Loco Branding & Communication

Oras: Bucuresti

Advertiser: Arctic

Brand: Arctic

Produs/categorie: Electrocasnice

Brand Manager: Raluca Cocu

Communication Director: Gabriela Geana

Marketing & Sales Director: Monica Iavorschi

Nume Campanie: Tinteste sus

Data primei difuzari/aparitii: 26.05.2006

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tip / Tipuri media: TV, presa

Durata (TV): 30 secunde

Slogan: Crede in tine. Arctic.

Account Manager / Director: Dana Popescu

Strategie Campanie: Ioana Manea

Client Service Director:

Creative Director: Ioana Manea

Art Director: Ionut Popescu

Copywriter: Ioana Manea

Regizor: Eduardo Vazquez

Producator: Stefan Angheluta

Casa productie A/V: Castel Film & Abis Studio

Editor Imagine (TV): Mirela Muresan

Companie editare Imagine: Abis Studio

Post Productie A/V: Abis Studio

Foto: Florin Andreescu

Voce: Silviu Biris, Maria Varsami

Actori/ Personaje: Marius Galea, Medeea Marinescu

Casting: Abis Studio

Muzica: Abis Studio

Efecte Speciale: Abis Studio


PUBLICITATE: