Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006

( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate GAV|Scholz & Friends Bucuresti si Free Communication, companie specializata de Relatii Publice, au anuntat oficial demararea unui parteneriat intre cele doua firme. Dupa cum precizeaza reprezentantii celor doua companii, in aceasta etapa, parteneriatul nu presupune schimbari structurale sau actionariale, ci unificarea competentelor si a resurselor, in scopul derularii unor proiecte integrate.

Parteneriat GAV|Scholz & Friends - FreeLucian Georgescu: “Lipsita de scleroza sistemelor mamut”

“Este un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut, dar si de cosurile pubertatii”, a declarat Lucian Georgescu (foto), Managing Partner GAV|Scholz & Friends Bucuresti. Executivul agentiei de publicitate adauga: “GAV|Scholz& Friends Bucuresti este onorata de a avea un partener precum Free Communication, agentie aflata in topul companiilor specializate de Relatii Publice din Romania.

Cei doi jucatori pe piata comunicarii sustin ca obiectivul principal il reprezinta largirea portofoliului de servicii pe care cele doua companii le pot furniza clientilor, precum si sporirea coerentei si a consistentei actului de comunicare, prin garantarea specializarii pe fiecare segment in parte.

Parteneriat GAV|Scholz & Friends - FreeAlexandra Dinita: “Noi am pornit invers”

“Diferenta esentiala intre noi si agentiile clasice full service (cu structura departamentala, sau din care s-au desprins entitati separate) este ca noi am pornit invers”, a declarat pentru AdPlayers Alexandra Dinita (foto), General Manager Free Communication . “Fiecare a construit companii specializate, care au reusit sa se impuna si sa creasca dinamic prin propriile forte si nu la adapostul unui nume mare. Am hotarit sa ne unim resursele abia dupa ce fiecare dintre noi a atins maturitatea, a cistigat recunoastere, s-a impus pe piata”, motiveaza Dinita parteneriatul intre cele doua companii.

“Dorim sa impunem un nou concept de grup de comunicare, care sa poata garanta specializare (prin activitatea independenta a entitatilor sale), dar care sa fie in acelasi timp capabil sa oferteze servicii complete, precum si sinergie in resurse, gindire si activitati curente”, subliniaza general managerul Free Communication.

Lucian Georgescu crede ca “Este un prim pas in consolidarea unui nou concept de grup de comunicare in Romania: mare in spirit (nu si in kilograme!), profund in gandire, tanar si mladios in actiune”.

“Ne dezvoltam afacerile intr-o piata pretentioasa, care cere specializare si descentralizare, in acelasi timp sinergie in tot ceea ce se poate - in resurse, in expertiza, in gandire si actiune” adauga Alexandra Dinita, General Manager Free Communication. “Prin parteneriatul cu GAV|Scholz & Friends Bucuresti, vom putea oferi mai mult clientilor nostri - simplu, eficient, fara eforturi investite in restructurari, reorganizari, repozitionari”. Sefa agentiei de PR a mai precizat ca “Free Communication ramane o companie specializata pe segmentul Relatii Publice”.

Cele doua companii

Fondata in 2003 de Lucian Georgescu sub numele de gav|balkanski, initial ca un atelier de marketing cultural, GAV | Scolz & Friends Bucuresti - biroul de la Bucuresti al retelei Scholz & Friends cu cartierul general in Germania este o agentie de publicitate condusa astazi de tandemul Lucian Georgescu - Dan Micu ( Manging Partner-i). Agentia are printre clienti nume cum sunt Autorom - Daimler Chrysler, Unilever, Raiffeisen Bank,  Lindab, Raiffeisen Leasing si grupul AB Plus. Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avandu-si cartierul general  la Berlin si Hamburg.

Cu o cifra de afaceri de 416.000 EUR pe anul 2005, in crestere cu aproximativ 40% fata de 2004, potrivit oficialilor agentiei, Free Communication a fost infiintata in 2001, de catre o echipa de profesionisti cu experienta in domeniul Relatiilor Publice. Conform aceleiasi surse, compania ofera toata gama de servicii in acest domeniu si se afla in prezent in topul primelor 10 agentii specializate pe acest segment din Romania.

Principalii clienti din portofoliul actual Free Communication sint ZENTIVA (cel mai mare producator de medicamente din Romania, fost SICOMED), BAXI ROMANIA (partener BAXI Group – lider european in industria termotehnica), BC ABLAKPROFIL - PANORAMA (producator de profile PVC pentru usi si ferestre, Ungaria), SELENA ROMANIA (filiala a Grupului Selena Co. Poland, lider european in productia de spume poliuretanice si adezivi), MERIDIAN (cel mai mare concesionar Dacia si concesionar Renault), The TIMKEN COMPANY (unul dintre liderii mondiali in productia de rulmenti si otel), LITEXCO GROUP (fond european de investii), FRANCO’S MARINA (reprezentant oficial in Romania FERRETTI Yachts Italia), ASOCIATIA DE COMUNICATII PRIN CABLU (ACC).

Momentul – “Café d’Europe””

Motivand momentul anuntarii parteneriatului, reprezentantii celor doua companii declara ca parteneriatul GAV|Scholz & Friends Bucuresti - Free Communication este lansat cu ocazia implementarii proiectului “Café d’Europe” – o initiativa a Institutului Regiunilor din Europa (IRE), derulata sub patronajul Presedintiei Austriece a Consiliului Uniunii Europene. Proiectul se va desfasura in toate cele 25 de state membre ale Uniunii Europene, precum si in Romania si Bulgaria. La nivel regional, proiectul este gestionat de catre Scholz & Friends Brand Affairs – agentia de Relatii Publice a grupului german Scholz & Friends.

In Bucuresti, evenimentul “Café d’Europe” va avea loc maine (marti, 9 mai 2006) in cafeneaua Grand Cafe Galleron (str. Nicolae Golescu, nr. 18A) si va fi gazduit de catre Excelenta sa dl. Christian Zeileissen, Ambasadorul Austriei. Potrivit celro doua agentii, in intervalul orar 13.00 – 23.00, publicul va avea ocazia de a intra in contact cu obiceiuri sociale europene, precum si de a interactiona cu personalitati ale vietii culturale romanesti.

Proiectul “Café d’Europe” se inscrie in cadrul preocuparilor curente ale organismelor europene de consolidare a dialogului intre Uniunea Europeana si publicul sau. “Café d’Europe” isi propune sa incurajeze cetatenii spatiului comunitar, precum si pe cei ai statelor candidate, sa exploreze diversitatea culturala europeana.

“Impreuna de peste doi ani”

“Café d’Europe” nu este primul proiect implementat in colaborare de catre GAV|Scholz & Friends Bucuresti si Free Communication, cele doua companii deruland si pana in prezent initiative comune pentru clienti din protofoliile proprii, au mai spus reprezentantii celor doua companii.

“Desfasuram activitati punctuale impreuna de peste doi ani”, a completat Alexandra Dinita. “Nu am planificat acest parteneriat, s-a intamplat de la sine, am derulat cateva proiecte de nevoie si, pur si simplu, am rezonat in gandire si-n atitudine, ne-am simtit bine lucrand impreuna”.

“Ani de zile PR-ul a fost pentru mine o dilema profesionala”, a afirmat Lucian Georgescu. “E greu de gasit o echipa care sa combine tactica afacerilor cu arta cuvintelor, bunul simt nativ si cei sapte ani de acasa. Ce sa mai spunem de gramatica, daramite de semantica.... Credeam ca voi muri nedumirit. Ma bucur ca traiesc si mai ales alaturi de colegii de la Free Communication, parteneri cu care ne mandrim”, conchide executivul GAV | Scholz&Friends. “Café d’Europe este un eveniment de elita, distins si rafinat, pe potriva echipei care il realizeaza in Romania”, a declarat Georgescu.

Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro 


PUBLICITATE: