"Mai multa putere" Foton de la McCann
Joi, 08 Iunie 2006

Mai multa putere Foton de la McCann.

.Mai multa putere Foton de la McCann

( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

McCann/Creative Services a lansat campania de imagine a primei marci romanesti de baterii si lanterne – Foton. Derulata sub sloganul Mai multa putere pentru jucarii, oficialii McCann au declarat pentru AdPlayers ca printre obiectivele de comunicare ale campaniei de imagine au fost sa ofere printr-o campanie de imagine o identitate clara brandului Foton si sa defineasca o pozitionare distinctiva – baterii puternice – care poate fi declinata pe termen lung, fara a-si pierde prospetimea.

Prima declinare a campaniei, incepand cu lansarea, este pe teritoriul jucariilor, afirma reprezentantii agentiei de publicitate din grupul McCann.

Campania de imagine derulata prin agentia de media Universal McCann a inceput in a doua parte a lunii mai si se desfasoara pe parcursul intregului an. Campania Foton cuprinde, pe langa componenta ATL (care poate fi vazuta pe statiile: PRO TV, PRO Cinema, National TV, Antena 3 si Discovery), publicatii presa trade, materiale la punctele de vanzare, brandare masini distributie si o componenta de PR.

Ideea

Mai multa putere Foton de la McCannSolutia creativa aleasa “Mai multa putere pentru jucarii” reprezinta, spun creativii, o abordare diferita pentru categoria produselor electronice. „Ideea ne-a cucerit” a spus Marius Popescu (foto), Marketing Director, Sprinter Distribution. „De aici incolo, totul este vizibil pe TV, in reviste, in retelele de retail”. Despre cum a fost aleasa agentia, executivul de marketing spune: „Am luat legatura cu McCann, care au reusit sa ne convinga de la prima intalnire”.

“Pentru ca “baterii puternice” vedem cam la 2, 3 zile , in toate formele si starile de agregare posibile: jucarii obosite/ tocite/ ratacite/ la mare distanta de casa..., am cautat sa spunem asta intr-un fel in care nu s-a mai spus, sau, cel putin, noi nu stim sa se fi spus”, spune Adela Dan, Senior Copywriter, McCann/ Creative Services.

„Am cautat sa transmitem un mesaj concret, fizic, “mai multa putere pentru jucarii” intr-o forma emotionala “copiii cei dragalasi si plini de energie (cei care au, stiu) dorm dusi, obositi de atat joaca”, a declarat Adela Dan. „Si am gasit o prima campanie pe care noi o iubim foarte mult si care speram sa fie “inceputul unei mari prietenii” cu clientul Sprinter Distribution. Pentru ca, pana la urma, ceea ce vindem noi sunt emotiile“, adauga ea.

Autorii

La realizarea campaniei, din partea McCann, au contribuit: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director; Gabriela Alexandrescu - Account Manager, Ileana Serban-Parau - Strategic Director; Adriana Pascan – Group Creative Director; Adela Dan – Senior Copywriter; Razvan Alexandru – A/V Producer si Silvia Zbarcea – Media Planner din partea Universal McCann.

Din partea Sprinter Distribution: Marius Popescu – Marketing Director si Dan Spatarelu – Executive Director. Spotul “Somn” a fost regizat de Manfredo Leteo (DOP – Stefano Bini) si produs de TANDEM FILM.

Foton si Sprinter Distribution

Potrivit agentiei, Foton a luat nastere în 2005, fiind prima marca romaneasca de baterii si lanterne. Foton este brand propriu Sprinter Distribution, venit ca o încununare a experientei acumulate în mai mult de un deceniu de activitate comerciala în domeniul bateriilor.

Sprinter Distribution este o companie romaneasca de distributie, specializata in produse tehnice si electrice, evoluand pe acest segment de piata incepand cu anul 1994. Sprinter s-a impus in Romania cu distributia a doua dintre cele mai importante marci de baterii pe plan mondial – Varta si Rayovac.

AdPlayersInfo:

Nume lucrare: „Somn”

Agentie: McCann Erickson

Oras: Bucuresti

Advertiser: Sprinter Distribution

Brand: FOTON

Produs/categorie: baterii/ electronice

Brand Manager: -

Marketing Manager / Director: Marius Popescu

Nume Campanie: Campanie imagine Foton 2006

Data primei difuzari/aparitii: 15 mai 2006

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tip / Tipuri media: TV, presa trade, POS-uri

Durata (TV): 30”

Slogan: „Mai multa putere pentru jucarii.”

Account Manager: Gabriela Alexandrescu

Strategie Campanie: Ileana Serban Parau

Creative Director: Adrian Botan

Art Director: Adriana Pascan

Copywriter: Adela Dan

Regizor: Manfredo Leteo

Producator: Razvan Alexandru

Casa productie A/V: Tandem Film

Editor Imagine (TV) /  DOP: Stefano Bini

Companie editare Imagine: Chainsaw

Post Productie A/V: Chainsaw

Agentie Media: Universal McCann          

Account Planner: Silvia Zbarcea


PUBLICITATE: