16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero
Marti, 25 Iulie 2006
16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero. 16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero

( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Prospero a incheiat cu succes editia a doua a Maratonului DHL Stafeta Carpatilor. Edistia din acest an a evenimentului a luat start sambata 24 iunie, la ora 12.00, in Predeal. Oficialii agentiei conduse de Alexandru Calinescu spun  ca participarea record, de peste 500 de alergatori cu varste cuprinse intre 14 si 60 de ani s-a datorat atat promovarii ATL, cat si operatiunii de direct mailing ce a targetat peste 1500 de persoane.

16.000 EUR pentru copii cu diferite deficiente

Oficialii agentiei Prospero mai sustin ca evenimentul a reusit sa stranga si fonduri in valoare de peste 16.000 de euro pentru Asociatia Noi Orizonturi – Familia care se ocupa de 1200 de copii cu diferite deficiente din 8 centre speciale.

Participantii la maratonul DHL au putut alege fie sa parcurga 42.195 km la proba de maraton, fie 21 km la proba de semimaraton sau 6x7 km la proba de stafeta. Amenajarea traseului, precizeaza autorii evenimentului, a durat 4 zile, timp in care au fost marcati 42 de Km de traseu, au fost amplasate sase puncte de reimprospatare pentru alergatori (pe langa banane, bomboane, apa, bauturi energizante, bureti nu a lipsit nici lotiunea de soare) iar pe platoul de la Stana Turistica din Brasov, in zona de sosire, a fost ridicat in panta un cort de 500mmetri patrati. 

Toti alergatorii au fost medaliati

Cursa s-a desfasurat fara nici un incident, afirma autorii ei, desi pe unele portiuni de traseu a plouat marunt- avantajand insa alergatorii, in timp ce in zona de sosire a fost tot timpul soare. La sfarsitul evenimentului, toti alergatorii au fost medaliati, ”pentru ca maratonul nu urmareste sa fie o competitie in care performanta sa fie mai presus de miscarea in sine sau de dimensiunea sa caritabila”, sunt de parere autorii proiectului.

La maraton, spun reprezentantii Prospero, au alergat atat sportivi de performanta, pasionati ai maratonului, cat si oameni obisnuiti mai degraba cu scaunul de birou decat cu sportul. Pe langa alergatorii din Romania au participat si echipe din Croatia, Germania, Bulgaria, Albania, Tara Galilor, Grecia si Belgia.

Potrivit reprezentantilor companiei, Prospero este cea mai dorita agentie full service pentru actiuni de tip BTL, conform studiului AdMarket. 16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero

PUBLICITATE: