Vara Maximize cu Bosch Electrocasnice
Luni, 17 Iulie 2006

( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )

Maximize Communications a creat si implementat, in perioada 28 aprilie - 30 iunie 2006, o campanie promotionala desfasurata in cooperare de catre Bosch Electocasnice si Reckitt Benckiser. Agentia de publicitate lucreaza pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens din 2003, dupa cum au declarat pentru AdPlayers oficialii Maximize, asigurand in acest moment toate serviciile de comunicare pentru aceste branduri. Serviciile de media sunt oferite impreuna cu agentia Media Investment.

Liderul european in masini de spalat vase, potrivit agentiei de publicitate, Bosch Electrocasnice a adus sistemul "Money Back Guarantee" in premiera pe piata romaneasca de masini de spalat vase. Prin promotia “Luna asta Bosch spala vasele gratis pentru tine!” a dorit sa sarbatoreasca alaturi de consumatorul roman si masina de spalat vase cu numarul 40.000.000 a concernului Bosch Electrocasnice.

Mecanismul

In perioada campaniei, oricine a achizitionat cu plata integrala o masina de spalat vase Bosch, a avut posibilitatea de a o returna in termen de 30 de zile de la data achizitiei, primind banii inapoi daca nu se declara pe deplin multumit. Un avantaj in plus l-a constituit oferirea gratuita, la cumpararea oricarei masini de spalat vase a unui sistem Calgonit Starter Pack, ce contine trei produse Calgonit: sare de dedurizare, solutie de clatire si detergent, din partea Reckitt Benckiser.  

67% din vanzarile pe primul semestru

Executivii agentiei au declarat pentru AdPlayers ca, promotia Money Back Guarantee a adus si 67% din vanzarile pe primul semestru ale masinii de spalat. Potrivit autorilor de la Maximize, in cadrul campaniei de presa, promotia a avut o expunere la un total de 21,000 persoane iar numarul de persoane atinse in cadrul demonstratiilor in-store este de peste 3500.

Campania a avut o componenta ATL ce a constant intr-o serie de inserturi in publicatiile Good Food si Domus (numarul din luna mai) si un spot radio difuzat pe postul ProFM si o serie de POSMs, si o componenta BTL – o campanie de demonstratii in magazine, care s-a desfasurat timp de 7 saptamani in 16 locatii din Bucuresti, magazine din retelele Domo, Media Galaxy, Flanco, Cora, Carrefour si Selgros. In cadrul demonstratiilor consumatorii au avut ocazia sa intre in contact cu masina de spalat Bosch, care a putut fi testata in-store.

Pana in acest moment, precizeaza agentia, nici un consumator nu a solicitat rambursarea.

Vara Maximize cu Bosch ElectrocasniceIrenne Wagner (foto), Product Manager Bosch Electrocasnice a declarat ca “acest fapt confirma ca masinile de spalat vase Bosch au o calitate deosebita, o performanta superioara si ca din ce in ce mai mult consumatorul roman constientizeaza nevoia pentru electrocasnice performante care sa ii usureze viata.”

Din partea clientului, campania a fost coordonata de catre Irenne Wagner. Echipa Maximize Communications care a „spalat vasele” impreuna cu Bosch este compusa din Elena Scutaru -Account Director, Atena Iosup - Account Executive, Irina Stoleru - Creative Director, Otilia Coman Senior Copywriter si Alexandru Ghinea -Events&Promotions Coordinator.


PUBLICITATE: