Rezultatele cautarii dupa : "vizual"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 06 Mai 2014
Este ultima saptamana in care scrisul poate candida la burse de 3000 de euro.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Marti, 16 Iulie 2013
Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
Luni, 01 Iulie 2013
Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Vineri, 14 Iunie 2013
Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .
Joi, 19 Iulie 2012
„Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Vineri, 09 Martie 2012
"Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea...
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Luni, 14 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania,...
Vineri, 24 Septembrie 2010
Prezent la Digital Print & Sign 2010 ce are loc la Romexpo in perioada 22-25 septembrie si avand un titlu scris in slavona, revista business to business sugereaza in ce limba am putea citi in curand Print Magazin, in conditiile cresterii TVA si a deprecierii leului.
Luni, 23 August 2010
„Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
Marti, 02 Februarie 2010
Prezenta pe piata din Romania din iunie 2007, compania Cocoon a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti si marci cum sunt Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods,...
Luni, 11 Mai 2009
Reprezentantul companiei in CRP este Pavel Stantchev, CEO
Joi, 07 Mai 2009
Spotul Tv poate fi vazut si in Romania pe posturile TV si in salile de cinema incepand din 8 mai
Joi, 12 Martie 2009
„Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Miercuri, 11 Martie 2009
Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Marti, 04 Noiembrie 2008
Cotidianul de afaceri Business Standard are o noua formula grafica, optimizata, „Standard 3.0” cum il numeste Cristian Lipan, Art Director Business Standard
Vineri, 17 Octombrie 2008
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Vineri, 13 Iunie 2008
Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi sustine Nationala
Joi, 13 Martie 2008
„Toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: