Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017

Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV. Credit: Pro TV. 

Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 

adplayers.info

Grupul PRO isi propune sa reuneasca toate canalele TV din grup sub acelasi concept grafic, vizual, dar si la nivel de denumiri, anunta oficialii de comunicare. Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 

Contactati de catre adplayers, reprezentantii de relatii publice nu au dezvaluit detalii privind procesul de integrare identitara, dar au precizat ca vor reveni in cel mai scurt timp, atunci cand acestea vor fi disponibile.

Pe langa Pro TV, care de 21 de ani, le ofera tuturor romanilor stiri obiective si foarte bine documentate, divertisment de top si continut de calitate in fiecare program difuzat zi de zi, de luni pana duminica, grupurl pro freuneste  posturile TV Acasa, Acasa GOLD, ProCinema, Pro TV International si Sport.ro.

“Pana in acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distincta. Din aceasta toamna, ne dorim ca universul PRO sa devina mai mare, mai puternic, iar grupul PRO sa fie perceput ca un intreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogata si ne dorim ca fiecare dintre acestea sa functioneze sub aceeasi umbrela PRO. In doua cuvinte, suntem PRO!”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Prin noua abordare, grupul PRO isi propune sa fie perceput ca o structura omogena, care ofera informatii, divertisment si programe special gandite pentru toti telespectatorii din Romania.

 Mai mult in Media, TV, 


PUBLICITATE: