Rezultatele cautarii dupa : "vizual"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Nou sezon „#creativ” la TVR1. De la design de bijuterie si design grafic la muzica pop, de la actorie la dans contemporan si arhitectura
Joi, 08 Aprilie 2021
 Avand-o pe Claudia Spatarescu, gazda si realizatoare, emisiunea „#creativ” de la TVR 1 are un montaj realizat cu multa agilitate, in care fiecare fragment de interviu este filmat din mai multe unghiuri, iar o parte din emisiune continua sa fie filmata cu telefonul mobil, surprinzand, astfel, momente...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Spotul Ursus Cooler “Pisicaine” nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
Marti, 01 Septembrie 2020
 Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Incepe scoala pentru Cannes. Start inscrierilor la The Alternative School / Semestrul Cannes 2020
Vineri, 07 Februarie 2020
Oamenii care activeaza in industriile comunicarii si sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile strategice si creative, dar care aspira in acelasi timp la performanta internationala sunt invitati sa se alature.
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Bucurestiul are Cel Mai Lung Sir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, recunoscute de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy).
Joi, 29 August 2019
 La aproape un an de la inaugurarea Fantanilor Urbane din Piata Unirii si de la lansarea spectacolului de apa, muzica si lumini “Simfonia Apei,” acestea au fost recunoscute, omologate si publicate drept Cel Mai Lung Șir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, de catre Academia Recordurilor...
Simona Halep sta 100% pe Instagram. ,,Facebook nici nu am in telefon spune campioana de la Wimbledon in premiera in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories
Marti, 23 Iulie 2019
 Simona Halep sta „100% pe Instagram”. „Facebook nici nu am in telefon” a spus campioana de la Wimbledon intr-un interviu in premiera, in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories. Campiona a mai dezvaluit ca petrece in jur de o ora pe zi atunci cand intra pe Instagram
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
Marti, 09 Aprilie 2019
 Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Proiectul Centenar Bucuresti 100: Ocupatie, Razboi, Unire prezinta Capitala viitoarei Romanii in timpul ocupatiei germane din 1916-1918 si a Serbarilor Unirii din 1918
Joi, 13 Decembrie 2018
„In cadrul acestui proiect ne-am propus sa abordam intr-un mod atractiv o perioada din istoria Bucurestiului si a Romaniei relativ putin cunoscuta de publicul larg si despre care nu se vorbeste destul, mai ales ca este premergatoare Marii Uniri din 1918: ocupatia capitalei de catre armata germana in timpul Primului...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural romanesc in campania Cronicari Digitali
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex Blec Fraidei cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 „Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
Festival Vizual intre 23 - 26 august la Brasov. AMURAL 2018 intitulata sugestiv Editia A4
Vineri, 17 August 2018
In perioada 23-26 august, intreaga zona Dupa Ziduri, cu padurea si monumentele sale medievale, devine “caietul de schite” a peste 100 de artisti din intreaga lume. Tema acestei editii – foaia A4 si infinitele posibilitati pe care aceasta le ofera.
« 1 2 3 4 5 »