Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022


Credit. Kaufland / ,,Vreau din Romania” 

Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 

AdPlayers.info

Kaufland anunta rebrandingul gamei Vreau din Romania cu o noua identitate vizuala, printr-o campanie de comunicare 360, anunta compania. Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 

Potrivit autorilor, noua identitate pune accent pe intregul limbaj vizual, avand drept inspiratie traditia si gustul autentic romanesc, de acasa, emotia copilariei si reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorita Monica Ghitescu in motivul Floarea vietii – o metafora a energiei, vitalitatii si a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.

O noua campanie integrata vine sa sustina noua identitate a brandului, deschizand un dialog despre traditii, origini si valori, sub umbrela „Ce vreau din Romania?”. Campania, care se deruleaza incepand cu luna ianuarie, exploreaza aceasta discutie prin spoturi TV, expunere in emisiuni cu specific culinar, spot radio, continut video digital, pe platformele proprii de pe retelele sociale, precum si prin componenta out-of-home si in magazinele Kaufland din toata tara. Conceptul rebrandingului s-a realizat in parteneriat cu agentia Pumpkin Studio.

„Kaufland face demersuri continue pentru a ramane partenerul de incredere al producatorilor romani. Inca de la lansare, gama Vreau din Romania a fost primita foarte bine de clientii Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai buna calitate. Noua identitate de brand integreaza cu succes unicitatea si autenticitatea traditiilor, amintirilor si valorilor care ne leaga pe fiecare dintre noi de Romania”, declara Alina Golopenta, Director de Marketing Kaufland Romania si Republica Moldova.

Lansata initial in 2017, Vreau din Romania ofera o varietate de produse special pentru cei care vor sa savureze din plin gustul autentic romanesc, dar si sa se bucure de retete care au trecut testul timpului. Astfel, gama cuprinde de la alimente de baza, precum faina, malai, arpacas, pana la lactate si branzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspata si mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificatie si racoritoare (apa, sucuri si siropuri de fructe). Sortimentul numara in prezent un total de aproximativ 150 de produse si se afla in permanenta extindere.

Retetele sunt autentice, traditionale, si contin ingrediente de cea mai buna calitate, periodic monitorizata, purtand garantia calitatii marcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai in magazinele Kaufland din Romania.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine in 8 tari, 139.000 de angajati si o retea de 147 de magazine in Romania. In 2021, Kaufland Romania a primit pentru a patra oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala. Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata.

Mai multe informatii, pe www.kaufland.ro



PUBLICITATE: